Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@05:00:00 GMT

قاسمی‌نژاد در مذاکره با حمیداوی برای استقلالی شدن

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۴۲۷۴

قاسمی‌نژاد در مذاکره با حمیداوی برای استقلالی شدن

در شرایطی که روز گذشته حضور قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال با ادعای پررنگ شدن حضورش در این تیم همراه شد، این بازیکن همچنان با موانعی بزرگ در این راه مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که به شدت موردتوجه استقلال در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قرار دارد، با موانع بزرگی در این مسیر مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی در پنجره زمستانی یکی از بازیکنانی که به مدیران تیم برای امضای قرارداد پیشنهاد داده، امین قاسمی نژاد است که مذاکرات بین طرفین طی ساعات اخیر شدت گرفته است.

 

قاسمی نژاد که روز گذشته با حضور در دفتر باشگاه جلسه کوتاهی با مدیران این تیم برگزار کرد، اکنون به دنبال مذاکره با مالک باشگاه شهرخودرو برای نهایی شدن این انتقال است. گویا مدیران استقلال در این جلسه کوتاه به قاسمی‌نژاد اعلام کرده‌اند در شرایط کنونی قادر به انجام مراحل مالی مربوط به دریافت رضایتنامه‌اش از شهرخودرو نخواهند بود و او شخصا باید در این خصوص اقدام کند. موضوعی که باعث شد جلسه بین طرفین مدت زمان کوتاهی صرف کند و قاسمی نژاد خیلی زود محل باشگاه را ترک کند. 

 

از سوی دیگر باشگاه استقلال طی استعلامی که از سازمان لیگ به عمل آورده، صدور رضایتنامه در شرایط کنونی تنها با امضای فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو دارای اعتبار خواهد بود و به همین منظور آن تدابیر شدیدی را برای اینکه در آینده دچار مشکل نشوند را در پیش گرفته‌اند.

 

 

امین قاسمی‌نژاد اکنون در جلسه با فرهاد حمیدوای به دنبال دریافت رضایت او برای مجوز حضور در استقلال است و باید دید قادر خواهد بود رویای خود برای پوشیدن پیراهن استقلال را تحقق بخشد یا خیر. جایی که تنها برگه مربوط به رضایتنامه با امضای فرهاد حمیداوی قادر خواهد بود او را به این هدف برساند.

 

باشگاه شهرخودرو طی روزهای اخیر و بعد از اینکه مشکلات مالی فراوانی را پشت سر گذاشت با تغییر مالکیت مواجه شده و بار دیگر با نام پدیده وارد مسابقات شده است. در این بین سازمان لیگ اما اعلام کرده که تنها امضای فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو پای برگه رضایتنامه بازیکنان این تیم را معتبر می‌داند. 

 

اکنون قاسمی نژاد در مذاکره با حمیداوی در این راستا قرار دارد و باید دید در فاصله 72 ساعت تا پایان نقل و انتقالات به هدف خود دست خواهد یافت یا خیر.

فرهاد حمیداوی امین قاسمی نژاد شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی امین قاسمی نژاد شهر خودرو باشگاه شهرخودرو امین قاسمی نژاد فرهاد حمیداوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه

فرهاد مجیدی در زمستان پارسال پس از اینکه نتوانست با اتحاد کلبا آنطور که مدیران این باشگاه می‌خواهند نتیجه بگیرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد و حالا دوران آرامش خود را سپری می‌کند و در فوتبال فعالیتی ندارد. فرهاد چند ساعت قبل از چهره جدید خودش هنگام حضور در برج معروف خلیفه دبی در فضای مجازی رونمایی کرد و نشان داد که با عینک به دنیا می‌نگرد.

فرهاد مجیدی از جمله مربیانی است که شایعات فراوانی پیرامون احتمال بازگشتش به لیگ برتر و هدایت تیمی غیر از استقلال در موردش شنیده می‌شود، اما برخی اطرافیان او می‌گویند سرمربی اسبق استقلال قصد دارد همچنان خارج از کشور کار کند.

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • (عکس‌) درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • عکس‌| درخواست جواد نکونام از استقلالی‌ها
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • حادثه دلخراش برای فوتبالیست استقلالی + عکس
  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • عکس| قاب به یادماندنی استقلالی ها با آقای رکورد دار