Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار کرمان با بیان اینکه سیستم‌های توزیع فسادزا هستند گفت: ببا دلالان و سوءاستفاده کنندگان در بازار به شدت برخورد می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با بیان اینکه ستادهای استانی مقابله با کرونا در دوره ای نقش بیشتری در مدیریت بیماری کرونا داشتند اظهار داشت: در حال حاضر نقش این ستادها کمتر شده و تصمیمات از مرکز و به صورت ملی گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان گفت: 13 شهرستان استان کرمان در وضعیت آبی و 10 شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و شهرستان سیرجان نیز از وضعیت نارنجی خارج و به زرد تبدیل شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه عادی‌انگاری ویروس کرونا باعث مشکلات زیادی خواهد شد افزود: همچنان رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در دستورکار است تا شب عید و نوروز آرامی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری سالم و بیطرفانه انتخابات از وظایف دولت است گفت: دولت به‌عنوان یک رکن مهم در کنار مردم و سایر قوا برای مشارکت حداکثری مردم احساس مسئولیت می‌کنند و به ما ربطی ندارد چه کسی کاندیدا می‌شود و به چه جناحی وابسته است و به فرمانداران هم تأکید کرده‌ایم

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید تشویق کنند و در جلساتی با رسانه‌ها حضور مشارکتی مردم در انتخابات را رقم بزنند ادامه داد: انتخابات حساسی را در پیش داریم و تلاش می‌کنیم تا با امنیت و سلامت کامل برگزار شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های استان برای توسعه متوازن را با جدیت پیگیری می‌کنیم افزود: شرکت‌های صنعتی و معدنی استان زحمات زیادی کشیدند اما با توجه به ثروتی که از استان خارج می‌شود در استان کار نشده است و ایراداتی بر این شرکت‌ها وارد است که یکی از آنها توسعه نامتوازن در هزینه‌کردها و خدمات بوده است.

وی با اشاره به اینکه حساب‌های این شرکت‌ها باید به داخل استان بیاید و ذیل شرکت‌های صنعتی و معدنی بزرگ باید شرکت‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف تأسیس شود گفت: با بعضی از شرکت‌ها تفاهمنامه همکاری امضا شده است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا ظرفیت‌های نهفته در استان آشکار شود تا در آینده توسعه متوازن را در استان ببینیم.

زینی‌وند با بیان اینکه اقدامات انجام شده باعث این شده که در جاهایی ثروتمند و در جاهایی شاهد محرومیت‌های زیادی باشیم افزود: گل‌گهر، مس سرچشمه و گهرزمین سه شرکت بزرگ صنعتی و معدنی در استان کرمان هستند که جلساتی با آنها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تقاضای مشخص ما از این شرکت‌ها این است که در جاهایی که معین اقتصادی هستند تولید ثروت را توزیع کنند، صنایع وابسته به این شرکت‌ها باید در تمام استان ایجاد شود و در یک نقطه متمرکز نشود گفت: حساب این شرکت‌ها حتماً باید به استان بیاید تا با گردش مالی ایجاد شده کارهای بزرگ‌تری در استان رقم زده شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از سهام بورس در اختیار شرکت‌های کرمانی است و درخواست داریم که تأمین مالی طرح‌های استان را بر عهده بگیرند ادامه داد: رسانه‌ها این درخواست‌ها را از شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مطالبه‌گری کنند.

وی با اشاره به اینکه تأسیس سازمان مسئولیت‌های اجتماعی در استان یک ضرورت دارد تا کارهای خیرخواهانه ساماندهی شود و براساس برنامه‌ریزی هزینه شود افزود: کرمان ظرفیت‌های عظیم گردشگری دارد اما ناشناخته بوده و معرفی نشده است.

زینی‌وند با بیان اینکه مثلث گردشگری کشور باید به مربع گردشگری تبدیل شود و کرمان به حلقه گردشگری کشور بپیوندد ادامه داد: توسعه گردشگری در استان کرمان باید به یک گفتمان غالب تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه احیای خانه‌های تاریخی در کرمان در حال انجام است که جای تقدیر دارد گفت: آمادگی داریم تا تمام طرح‌های میراث فرهنگی در استان را حمایت کنیم و در حال حاضر گردشگری در استان کرمان غیرفعال است که باید فعال شود و تبلیغات در توسعه گردشگری بسیار اهمیت دارد و رسانه‌ها باید کمک کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه 220 تن مصرف روزانه مرغ در استان کرمان است و چند روزی است که به اندازه کافی تولید در استان انجام شده است افزود: نسبت به شبکه توزیع ایراداتی وارد است و در بحث سیمان نیز همین مشکل را داریم.

وی با اشاره به اینکه سیستم‌های توزیع فسادزا هستند و باعث این مشکلات می‌شوند و دلالانی وجود دارند که به مردم رحم نمی‌کنند ادامه داد: تماشای صف‌های خرید مرغ بسیار ناراحت کننده است و متأسفانه می‌بینیم که بعضی افراد مرغ می‌خرند و دوباره انتهای صف می‌ایستند که مشکل فرهنگی است.

زینی‌وند با بیان اینکه وضعیت تولید و نیاز استان به مرغ به تعادل رسیده و امیدواریم در روزهای آینده مشکلات برطرف شود گفت: با دلالان و سوءاستفاده کنندگان در بازار از جمله بازار مرغ به شدت برخورد خواهیم کرد و میوه شب عید و کالاهای اساسی مورد نیاز استان تامین شده است که برای تنظیم بازار عرضه می‌شود.

مشکل کمبود کالا و صف‌های طولانی در کرمان به سیمان رسیدچند و چون گرانی و کمبود مرغ در استان کرمان؛ بازار را چه کسی مدیریت می‌کند؟مشکل مرغ استان کرمان با توصیه به نخریدن و قیمت دستوری برطرف نمی‌شود

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران وظیفه دارند به رسانه‌ها پاسخگو باشند ادامه داد: از طرفی باید این نکته را هم در نظر گرفت که استان پهناوری مانند کرمان حجم کار زیادی دارد و وقت زیادی از یک مدیر می‌گیرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه کارگروه ویژه پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی را تشکیل داده‌ایم افزود: این کارگروه وظیفه دارد تا مشکلات مردم که در این سفرها مطرح می‌شوند را پیگیری کنند و توسعه متوازن استان را در این سفرها پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جذب اشتغال روستایی در حالی که آخرین استان کشور بودیم امروز رتبه اول کشور را داریم گفت: اتصال ریگان به بندر چابهار و جاسک و راه‌آهن بم به جاسک حیاتی است و این موارد را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

زینی‌وند با بیان اینکه تنش آبی در استان داشته و در شهر کرمان هزار لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های استان از جمله آب، برق و گاز در اولویت کاری است و اعتقاد داریم یک روز هم برای کار کردن زمان زیادی است و تمام مدیران و فرمانداران وظیفه دارند تا آخرین لحظات به مردم خدمت کنند.

انتهای پیام/511/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار ویروس کرونا استان کرمان بازار ویروس کرونا استان کرمان استاندار کرمان زینی وند استان کرمان صنعتی و معدنی شرکت ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟

ایتنا - استفاده از گوشی هوشمند در دنیایی که خدمات و ارتباطات اجتماعی بیشتری به برنامه‌های موبایل وابسته است، به یک ضرورت تبدیل شده است.
استفاده از گوشی هوشمند در دنیایی که خدمات و ارتباطات اجتماعی بیشتری به برنامه‌های موبایل وابسته است، به یک ضرورت تبدیل شده است.

به گزارش ایتنا، افرادی که از گوشی هوشمند استفاده نمی‌کنند اغلب از چیزی که آن را «تلفن صامت» توصیف می‌کنند، یعنی یک تلفن سنتی یا با قابلیت‌های کمتر (نسبت به گوشی‌های هوشمند) استفاده می‌کنند.

تحقیقات جدید دانشگاه آلتو نشان می‌دهد که چرا برخی افراد از گوشی‌های هوشمند استفاده نمی‌کنند و عواقب این رها کردن چیست.

این تحقیق بر اساس مصاحبه با شرکت‌کنندگانی بود که تصمیم گرفتند گوشی‌های هوشمند خود را کنار بگذارند یا هرگز صاحب آن نبودند، و نشان داد که این تصمیم می‌تواند زندگی روزمره را دشوارتر کند، گزینه‌ها را محدود کند و گاهی اوقات خطرات را افزایش دهد.

پروفسور جان لیندکویست، رئیس گروه علوم کامپیوتر، گفت: «تلفن‌های صامت اختصاصی ممکن است گران‌قیمت باشند و برخی از شرکت‌کنندگان اروپایی گوشی‌هایی را از آفریقا سفارش دادند که در بازار محلی موجود نبود.» در جوامع، انواع ترفندها باید ابداع می‌شد تا زندگی بدون گوشی هوشمند ممکن شود."

 

این تحقیق نشان داد که همه شرکت کنندگان در این تحقیق از محیط هایی هستند که از تلفن‌های هوشمند استفاده می‌شود، در حالی که دلایل امتناع آنها متفاوت است، در حالی که برخی از شرکت کنندگان گفتند که می‌خواستند از حواس‌پرتی اجتناب ناپذیر ناشی از گوشی‌های هوشمند دوری کنند، برخی دیگر نیز می‌خواستند از نظارت بر فعالیت آنلاین در امان باشند.

برای والدین کودکان زیر سن قانونی، دلایل اصلی کنار گذاشتن گوشی هوشمند، تمایل به دور نگه داشتن فرزندانشان از رسانه‌های اجتماعی و دوری از وسوسه گوشی هوشمندی بود که باعث می‌شد زمان کمتری را با فرزندانشان سپری کنند.

امتناع از داشتن گوشی‌های هوشمند باعث ایجاد انواع نقصان‌ها در زندگی روزمره مردم شده است، از مشکل در یافتن یک تلفن قدرتمند "صامت"، خرید آسان، بروز مشکل در برخورد با احراز هویت دو مرحله‌ای، برآورده کردن انتظارات کارفرمایان تا دسترسی به کارکنان در خارج از ساعات کاری، و... از سوی دیگر، عملی بودن زندگی بدون گوشی‌های هوشمند، به دانش فنی یا انعطاف پذیری در برخورد با دوستان و خانواده نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • موافقان و مخالفان تشدید مجازات سرقت زیر ۲۰ میلیون چه گفتند؟
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز