Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید برای دنبال کردن اخبار سهام فولاد مبارکه اصفهان اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان که تا ساعت ۱۱ و ۳۰دقیقه از گردونه معاملات خارج بود، پس از بازگشایی صف خرید تشکیل داد. حجم صف خرید فولاد در ابتدای معاملات به بیش از ۱۷۰میلیون برگه سهم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام در پایان معاملات امروز قیمت پایانی و آخرین معامله نماد «فولاد» ۱۳,۵۰۰ریال ثبت شد که این رقم نسبت به روز معاملاتی قبل، ۶درصد افزایش یافته است.

در معاملات امروز «فولاد» ۵۷میلیون برگه سهم جابجا شد و ارزش معاملات این نماد به رقم ۷۷میلیارد تومان رسید. ۸۶درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۴درصد را حقوقی‌ها خریدند اما در سمت فروش، سهامداران حقیقی فروشنده ۳۵درصد سهام «فولاد» بودند و حقوقی‌ها سهمی ۶۵درصدی از ثبت سفارشات فروش داشتند. برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید پربیننده ترین سود سهام عدالت را به طور کامل تا پنجشنبه واریز می‌کنیم/ تصمیم‌گیری درمورد دامنه نوسان در جلسه فردا کلید ورود به بورس شکست تناقض‌گویی رییس سازمان بورس؛ رشد بورس به بهای نابودی اقتصاد! ارزش سهام عدالت من (۲۴ اسفندماه) کاهش ۸۰۰میلیاردی صفوف فروش نسبت به روز گذشته/ سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش (۲۶ اسفند)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سهام فولاد برجام فولاد مبارکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تحلیلگر: حسن روح الامین | در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام برکت به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش برکت نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IXZ

دیگر خبرها

  • خودروسازی که افزایش قیمت در ۱۴۰۳ را کلید زد
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • تحلیل سهام برکت ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۸ فروردین/رشد ۱۱ هزار واحدی
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار