Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در آستانه نوروز 1400 سردیس 11 هنرمند اصفهانی در خیابان چهارباغ بالا اصفهان نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حسن موذنی اظهار کرد: این افراد هنرمندان اصفهانی و مشاهیری هستند که در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت داشته اند و این اقدام با همراهی هنرستان هنرهای زیبا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی با اشاره به اینکه 11 هنرمند در ساخت این 11 سردیس نقش داشته اند، گفت: سردیس های ساخته شده مربوط به چهره های استاد عباسعلی پورصفا هنرمند نقاش، مهدی اولیایی هنرمند گره چین، یسایی شاجانیان هنرمند نگارگر، عیسی بهادری طراح فرش، ضیاء الدین امامی هنرمند نقاش، احمد صنیعی آباده ای هنرمند منبت کار، جواد رستم شیرازی هنرمند نگارگر، محمود فرشچیان هنرمند نگارگر، مسیب تمدن هنرمند مجسمه ساز، هوشنگ جزی زاده هنرمند نگارگر، محمدحسین مصورالملکی هنرمند نگارگر است.  

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان افزود: قدرت اله معماریان اصفهانی، محمد بیک زاده، علیرضا قدمیاری، رضا قره باغی، علیرضا اوسانلو، سینا طاهری، ملک دادیار گروسیان، هادی ضیاء الدینی، محسن ناصریان، بیژن غنچه پور و امین بلاغی اینانلو، هنرمندانی هستند که برای ساخت این سردیس ها با شهرداری همکاری کرده اند.

محورهای گردشگری محل نصب سردیس های شهر اصفهان می شود

وی دلیل انتخاب چهارباغ بالا برای نصب این سردیس ها را ملاک قرار دادن محورهای گردشگری برای این اقدام دانست و گفت: این محور به سی و سه پل منتهی می شود و شهرداری سال آینده نصب سردیس ها را در محورهای گردشگری مختلف شهر در دستور کار دارد.

موذنی بیان کرد: نورپردازی این سردیس ها در آینده نزدیک از سوی منطقه 5 انجام می شود.

وی از نصب سردیس های استاد شهریار در منطقه 13 و سردیس شهید حبیب الهی در منطقه یک نیز خبر داد و گفت: سردیس شهید خرازی هم بعد از نوروز 1400 در شهر نصب خواهد شد.  

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در خصوص برنامه های شهرداری برای زیباسازی شهر در ایام نوروز نیز گفت: برای این منظور دو هزار پرچم با موضوع ولادت امام زمان (عج) و بهار در مناطق 15 گانه شهر نصب می شود.

وی با بیان اینکه 20 دیوارنگاره هم با اشعاری با لهجه اصفهانی در مورد اصفهان طراحی می شود، اظهار کرد: دیواره پازلی جهان نما هم با موضوع ولادت امام زمان (عج) و بهار در میدان امام حسین (ع) نصب خواهد شد.

نصب یک هزار المان ویژه اعیاد شعبانیه در مناطق 15 گانه

موذنی تصریح کرد: 9 المان خانواده هم با موضوع نوروز و خانواده در چهارراه ها و میادین شهر نصب خواهد شد، همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه 24 المان نوری در شهر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 10 تابلوی نوری گرافیکی در عرشه های پل های حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان با موضوع هویت اصفهان برای زیباسازی شهر در ایام نوروز نصب می شود، گفت: یک هزار المان ویژه اعیاد شعبانیه با مشارکت هیئت حضرت ابوالفضل (ع) هم در مناطق 15 گانه شهر نصب می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری هفتمین سمپوزیوم مجسمه سازی شهر اصفهان اظهار کرد: در قالب این سمپوزیوم 5 اثر شامل درخت طوبی، عالی قاپو به روایتی دیگر، حیران، پناه پرنده و درخت شهر در مقابل ورزشگاه تختی نصب می شود.

سیب های بهاری در حاشیه زاینده رود

وی از تصویرسازی 9 سیب بهاری با موضوع بهار و اصفهان برای نصب در حاشیه زاینده رود خبر داد و گفت: این آثار بین پل خواجو تا پل جویی نصب می شود.

موذنی بیان کرد: برای زیباسازی شهر اصفهان در ایام نوروز، نورپردازی پل آذر، دهانه های فوقانی پل خواجو، تکیه تویسرکانی، خانه حکمت، تکیه بروجردی، آرامگاه دهش، خیابان جابر انصاری، درختان شاخص منطقه هشت و درختان میدان شهرداری در منطقه 11 انجام می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان نوروز زیباسازی کرونا زیباسازی شهری هنرمند نگارگر شهر اصفهان نصب می شود سردیس ها شهر نصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!

به گزارش ورزش سه، تیم استقلال در چند بازی اخیر فوتبال چشم‌نواز و هجومی را ارائه می‌کند و این فوتبال نتیجه دوندگی بالا تمام بازیکنان با پست‌های مختلف و حضور در تاکتیک تیمی است و به دلیل دوندگی بالا در اواسط نیمه دوم با تحلیل رفتن بدن تعدادی از بازیکنان کلیدی نیاز به تعویض و حضور بازیکنان جدید در ترکیب این تیم احساس می‌شود، بلافاصله پس از تعویض‌هایی که شکل می‌گیرد استقلال با افت قابل توجهی رو به رو می‌شود و این تیم تحت فشار قرار می‌گیرد و در خلق موقعیت هم ناتوان می‌ماند.

این موضوع چند دلیل مشخص دارد، تاکتیک هجومی استقلال رو توانایی ها و نقش محوری ماشاریپوف چیده شده است و پس از خروج این بازیکن با افت قابل توجهی رو به رو می‌شوند و انتقال توپ از خط هافبک به خط حمله با مشکل رو به رو می‌شود!

فاصله فنی زیاد بازیکنان داخل زمین و مهره‌هایی که روی نیمکت حضور دارند پس از تغییرات باعث می‌شود که این تیم با ضرب آهنگ ضعیف‌تر نسبت به نیمه نخست و خلاقیت کمتر و حتی تجربه کمتر به بازی ادامه دهد و این شوک ناگهانی فرصت هجوم همه‌جانبه و بازگشت اعتماد به نفس به تیم مقابل را می‌دهد.

شاید اگر استقلالی‌ها حداقل یک مهره هجومی موثر در خط هافبک روی نیمکت داشتند می‌توانستند پس از سپری کردن نزدیک به 60 دقیقه هجومی بی‌نقص در نیمه دوم با حضور پیمان بابایی و آن هافبک احتمالی روند ضدحمله را پیش بگیرند و در تمامی مسابقات به گل‌های بیشتر فکر کنند اما مهره‌هایی که در دسترس نکونام قرار دارند حتی برای حفظ ریتم بازی و نتیجه هم کافی نیست!

استقلال در بازی با مس، آلومینیوم و شمس‌آذر این تجربه را دارد و باید دید جواد نکونام در هفته های پیش رو چه تدبیری خواهد داشت و آیا این روند پر ریسک را به شکل دیگری ادامه خواهد یا راهکار جدیدی در نظر خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر
  • واکنش خنده‌دار کاربر اصفهانی به ماجرای دیشب اصفهان
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه
  • طبیعتِ تماشایی بهارِ میمه + فیلم
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم