Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در جهت شفاف ‌سازی و تنویر افکار عمومی در راستای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان کوراش کشور توضیحاتی را به این شرح اعلام می‌دارد:

۱- کوراش یکی از رشته‌های ورزشی پر اهمیت است که در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و رویدادهای مهم بین‌المللی همچون بازی‌های داخل سالن آسیا و کشورهای اسلامی در سال پیش‌رو حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته از سوی این فدراسیون با نظارت وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک، این رشته در بخش زنان از شانس بالایی برای کسب مدال ارزشمند طلا برخورددار است. از آنجایی که مدال‌آوری بانوان این مرزوبوم با حجاب اسلامی که نشان دهنده آن است که حجاب محدویت نیست، یکی از اهداف اصلی ورزشی کشور است، این رشته به صورت جد مورد توجه فدراسیون ووشو، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.

۲- با وجود گذشت بیش از ۲ سال وقفه در برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی زنان، این رقابت‌ها با رعایت کامل موازین شرعی و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شد و به دلیل حساسیت بالای این مسابقات و در راستای رعایت عدالت، مطابق سنوات گذشته و بر اساس رقابت‌هایی که در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود با نظارت دقیق برای دیدارهای حساس از جمله نیمه‌نهایی و نهایی از داوران مرد استفاده شد.

۳- برگزاری این مسابقات و استفاده از داوران مرد برای دیدارهای نهایی و ماقبل نهایی تماما با هماهنگی و مجوز رسمی نهادهای نظارتی و مراجع ذی‌صلاح مربوطه بوده است، ضمن اینکه کلیه موازین اسلامی و شرعی رعایت شده است.

۴- رهبر معظم انقلاب اسلامی طی دیداری با ورزشکاران، حضور ورزشکاران در میدان‌های بین‌المللی با حفظ اخلاق و روحیه جوانمردی و رعایت جوانب شرعی را تبلیغ جهانی ارزش‌ها و صفات برجسته یک ملت خواندند و فرموندند: یکی از این موارد، حضور بانوان و دختران ورزشکار با رعایت حجاب شرعی در میدان‌های (ورزشی) بین‌المللی است که اقدامی فوق‌العاده و بسیار مهم و با ارزش است. فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران نیز با پیروی تمام و کمال از رهبر شیعیان جهان در همین راستا گام بر داشته و رعایت تمامی شئونات و اخلاق اسلامی را همواره سرلوحه کار خود قرار داده است.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو كوراش کمیته ملی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو كوراش کمیته ملی المپیک فدراسیون ووشو كوراش کمیته ملی المپیک اخبار کنکور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ زهرا جلیلی در دائو شو دوم شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • طلایی شدن دو مازندرانی در انتخابی ووشو چین
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی