Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال غفاری تاکستان فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر جوانان از سپاهان اصفهان پذیرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور در حالی عصر فردا با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود که تیم غفاری تاکستان در خانه به مصاف سپاهان اصفهان می رود.

این دیدار از ساعت 15 فردا در ورزشگاه خانگی تیم فوتبال غفاری تاکستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبالیست های غفاری در حالی فردا از طلایی پوشان اصفهانی پذیرایی می کنند که با توجه به شکست در دیدار رفت این فرصت را دارند ضمن کسب سه امتیاز حساس این دیدار باخت دور رفت خود را مقابل این تیم فراموش کنند.

تیم فوتبال غفاری تاکستان که این روزها حال و روز خوشی درجدول رده بندی ندارد، با برتری که هفته گذشته مقابل نماینده بابل به دست آورد تا حدی توانست از زیر فشار خارج شود.

تیم غفاری بدون شک برای این که بتواند از انتهای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور جدا شود، باید تیم فوتبال سپاهان اصفهان را با شکست بدرقه کند.

نماینده فوتبال استان با کسب 9 امتیاز در انتهای جدول هشت تیمی لیگ برتر جوانان باشگاه های کشور قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان قزوین غفاری تاکستان تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)

وزیر ورزش و جوانان عصر امروز یکشنبه با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه عیادت و دیدار با پیشکسوتان ورزش، پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با پیشکسوت و سرمربی تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد. مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود.

وزیر ورزش در این دیدار با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران، اظهار کرد: از دو منظر دیدار با مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدمایلی‌کهن زندانی شد حمله مجدد مایلی کهن به کارلوس کی روش

دیگر خبرها

  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!
  • ویکتور بونیفیس، ستاره‌ای که از خیابان‌های لاگوس به قهرمانی بوندسلیگا رسید + عکس
  • ضرر سنگین ستاره لژیونر پس از طلاق از همسرش