Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عنایت‌الله راهنورد سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از آماده‌باش کامل نیرو‌های آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: ۲۰ اکیپ موتوری، پیاده و خودرویی در نقاط پرخطر شهرکرد برای مقابله با حوادث مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

چهارشنبه سوری با طعم کرونا/ آتش کرونا را شعله‌ور نکنیم!

او اظهار داشت: والدین در این شب مراقب فرزندان خود در برابر مواد محترقه باشند، همچنین از روشن کردن آتش در کنار پست‌های توزیع برق، مکان‌ها و پارکینگ‌های سربسته، کوچه‌های باریک، کنار خودرو‌های پارک شده و مواد اشتعال‌زا خودداری کنند.
راهنورد تأکید کرد: شهروندان از تجمع جدا پرهیز کنند چرا که نه تنها امکان حوادث غیرمترقبه چهارشنبه‌سوری وجود دارد بلکه در تجمع‌ها کرونا نیز سرایت می‌کند.
انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ

 معصومی اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد تومان و با کمک قیر یارانه‌ای از محل پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس طبق هماهنگی و توافق انجام شده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده آغاز شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نحوه اجرای عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر روستا‌های شهرستان کبودرآهنگ با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای تأمین قیر مورد نیاز افزود: در همین رابطه در ادامه نهضت آسفالت معابر روستایی و اجرای طرح هادی و طبق هماهنگی صورت گرفته اکیپ اجرایی در شهرستان مستقر شده است.

معصومی تأکید کرد: از بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌های مورد نظر درخواست داریم نهایت همکاری را با اکیپ کارشناسی و اجرایی در این پروژه‌ها برای ارائه هر چه بهتر و سریع‌تر خدمات داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این ۹۲ روستا در سال‌جاری به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تعدادی روستای دیگر نیز از محل سایر اعتبارات ملی و کمیته برنامه‌ریزی در سال‌جاری بهسازی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل