Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته هیجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم‌ آلومینیوم اراک پنجشنبه ۲۸ اسفندماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان میهمان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ هفته هجدهم از بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر روز های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفندماه ماه با ۷ مسابقه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد که در همین چارچوب دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک دو تیم تازه لیگ برتری شده در این فصل از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم سازان که با جدایی رسول خطیبی در پایان نیم فصل اول در یک شوک بزرگ فرو رفتند در نهایت کار خود را در نیم فصل دوم با محمود خرمزی دستیار خطیبی و با کسب یک تساوی خارج از خانه در مقابل نساجی آغاز کردند اما در هفته هفدهم با نتیجه عجیب ۶ بر یک به باخت سنگین خانگی در برابر سپاهان اصفهان تن دادند تا بدترین شکست آلومینیوم در سال های اخیر رقم بخورد و نگرانی هایی نسبت به شرایط این تیم در بین فوتبال دوستان اراکی شکل بگیرد.

 سرانجام با وجود مطرح شدن نام های مختلف برای نشستن بر روی نیمکت آلومینیوم اراک پس از جدایی رسول خطیبی در نهایت علیرضا منصوریان بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال که در ابتدای این فصل لیگ برتر بعد از ۵ هفته از هدایت تراکتور کناره گیری کرده بود با عقد قراردادی سکان هدایت تیم آلومینیوم سازان را بعد از معارفه رسمی در روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه تا پایان فصل برعهده گرفت.

منصوریان که در اولین تجربه حضور در اراک موفق شد در چارچوب رقابت های جام حذفی تیم دسته اولی هوادار تهران را در ضربات پنالتی مغلوب کند و تا حدی از فشار روانی باخت سنگین در هفته هفدهم بکاهد حالا شاگردانش را در نخستین دیدار لیگ برتری به عنوان سرمربی آلومینوم در مصاف با تیم مس رفسنجان به میدان می فرستد.

اما تیم مس رفسنجان که تحت هدایت محمد ربیعی مربی جوان خود همراه با آلومینیوم اراک به رقابت های لیگ برتر صعود کرد با حفظ این سرمربی با انگیزه طی این مدت در مجموع با کسب نتایجی مطلوب همچون آلومینوم به عنوان یکی از پدیده های لیگ بیستم لقب گرفت و در نیم فصل اول هم ثابت کرد که حریفان در مقابل این تیم کار آسانی نخواهند داشت.

شاگردان ربیعی دیدار هفته گذشته خود را با تساوی خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان پشت سر گذاشته اند اما با شکست در برابر سپاهان از رقابت های جام حذفی فوتبال کشور حذف شدند.

گفتنی است محمد ربیعی در فصل ۹۸-۹۷ رقابت های لیگ دسته یک آزادگان به مدت یک نیم فصل بعنوان سرمربی بر روی نیمکت آلومینیوم سازان اراکی نشست و البته با این تیم به نتایجی قابل قبول دست یافت.

هم اکنون مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در رده هفتم و آلومینوم اراک با ۲۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارند؛ رویارویی این دو تیم صنعتی با توجه به انگیزه‌های بالا برای کسب امتیاز و تلاش برای تثبیت جیگاه خود در سطح لیگ برتر فوتبال کشور می‌تواند بازی بین این دو تیم تازه لیگ برتری را به یکی از رقابت‌های حساس هفته هجدهم تبدیل کند، دیدار آلومینوم و مس در هفته سوم در اراک با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این مسابقه را «محمدرضا تارخ» با دو کمک خود «سعید علی‌نژادیان» و «فرهاد فرهادپور» سوت خواهد زد همچنین «نجف پناهی» داور چهارم و «ایرج نظری» ناظر داوری این دیدار هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: آلومینیوم اراک تیم مس رفسنجان رقابت های لیگ لیگ برتری لیگ برتر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم