Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:20:12 GMT

طرح سنجش سواد سلامت ایرانیان آغازشد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۸۵۶

طرح سنجش سواد سلامت ایرانیان آغازشد

آرمان با اشاره به آغاز طرح ملی سنجش سواد سلامت ایرانیان در استان، گفت: نتایج طرح سنجش سواد سلامت ایرانیان در لرستان فروردین ماه آینده اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز(26 اسفند) در سخنانی گفت: نتایج طرح سنجش سواد سلامت ایرانیان در استان لرستان، فروردین ماه آینده به دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« رامش آرمان» افزود: آغاز رسمی برنامه های این طرح امروز طی وبینار استانی که با حضور کارشناس مسئولان آموزش سلامت شبکه های بهداشت و درمان شهرستان ها برگزار شد، اعلام شد.

 

وی ادامه داد: در این وبینار مهم ترین نکات و موارد طرح برای مسئولان شهرستانی تشریح شد.

 

آرمان تصریح کرد: در این طرح اطلاعاتی جامع از میزان سواد و اطلاعات مردم در حوزه ی سلامت مشخص خواهد شد.

 

مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه اظهار کرد: بر اساس این اطلاعات می توان برای کمیت و کیفیت آموزش سلامت عمومی جامعه برنامه ریزی کرد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی سلامت آموزش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته سلامت ۱۴۰۳ (یکم تا هفتم اردیبهشت) با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»، برگزار می‌شود.

همزمان با شروع هفته سلامت، نمایشگاهی با همین عنوان در پارک لاله تهران برپا شد که نهادها و مؤسسات و بخش‌های مختلفی، در این نمایشگاه غرفه دارند.

مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان (مکسا)، یکی از مؤسسات فعال در حوزه سرطان است که با هدف خدمت به بیماران مبتلا به سرطان در کشور، مشغول فعالیت است.

برپایی غرفه مکسا در نمایشگاه سلامت

کارشناسان مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان با حضور در غرفه مکسا در پارک لاله که به مناسبت هفته سلامت برپا شده است به سوالات شهروندان پاسخ می‌دهند.

این مؤسسه در روزهای هفته سلامت، با حضور کارشناسان مختلف، پاسخگوی مراجعان بوده است.

حضور مسئول مددکاری بخش طب تسکینی

در روز دوم نمایشگاه که با عنوان سلامت زمین و خانواده نامگذاری شده است، لیلا یار محمدی مسئول مددکاری مؤسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان، با حضور در غرفه مکسا، پاسخگوی مراجعان بوده.

نمایشگاه هفته سلامت تا هفتم اردیبهشت ادامه دارد.

کد خبر 6088148 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟