Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@13:29:18 GMT

تصویب افزایش سرمایه ۷۷درصدی شستا

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۰۸۰

تصویب افزایش سرمایه ۷۷درصدی شستا

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در این جلسه که صبح روز سه‌شنبه ۲۶ اسفنرماه ۱۳۹۹ با رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شرکت شستا به تصویب رسید.

محمدرضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در ابتدای این مجمع ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال مالی ۱۳۹۹ به تشریح اقدامات اساسی شستا پرداخت و با اشاره به شرایط مطلوب این شرکت در سال جاری، گفت: برآورد سودخالص شستا در پایان سال مالی منتهی به 31 خرداد 1400 به رقم بیش از ۳۲۰۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات انجام شده در خصوص جهش عملکرد شرکت‌ها و کاهش شرکت‌های زیان‌ده، توانستیم تعداد این شرکت ها را از ۴۰ شرکت در سال ۹۶ به ۸ شرکت در اسفند ۹۹ برسانیم و با توجه به برنامه ریزی‌های اتجام شده تعداد این شرکت ها در سال ۱۴۰۰ به صفر خواهد رسید.

مدیرعامل شستا با اشاره به گزارش‌های منتشر شده از عملکرد مالی شرکت‌های تابعه بیان داشت: میزان فروش تجمیعی شرکت‌های مدیریتی از هفتاد هزار میلیارد تومان در سال گذشته به بیش از ۱۱۰۰۰۰ میلیارد تومان رسید.

محمد رضوانی‌فر با اشاره به اخذ گزارش مقبول حسابرسی برای اولین بار پس از ۲۲ سال در سال جاری افزود: با اقدامات انجام شده در راستای شفافیت و ارایه گزارش‌های مالی تعداد گزارش‌های مقبول حسابرسی شرکت‌های تابعه در ۶ ماهه سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه قبل ۶۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به پروژه‌های جاری و خاتمه یافته شستا گفت: در سال ۹۹ بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسید و تا پایان خردادماه سال آینده تعداد دیگری از پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری قریب ۳۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

رضوانی‌فر با تصویب افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شستا، گفت: منابع حاصل از این افزایش سرمایه صرف تسریع و شتاب‌دهی اجرای پروژهای جاری و جدید شستا خواهد شد.  

در پایان، با اکثریت آرا افزایش سرمایه ۷۷درصدی شستا تصویب شد.

پربیننده ترین ضرورت افزایش سهم ایران از شیرین‌سازی آب خلیج‌فارس با انتقال آب خلیج فارس به اصفهان باید برداشت صنایع از زاینده رود به حداقل برسد روحانی: تحولی بزرگ در تولید مس به وجود می‌آید چالش‌های صنعت غذا در ۱۴۰۰ رشد ۷۰درصدی فروش پشم شیشه تا پایان بهمن ماه سال ۹۹

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افزایش سرمایه مجمع عمومی شستا برجام میلیارد تومان افزایش سرمایه شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن

وزیر خارجه آمریکا، که هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی واشنگتن به تایوان به چین سفر کرده، گفت که واشنگتن به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با پکن است.

به گزارش مشرق، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که با هدف حل تنش‌ها میان واشنگتن و پکن با هدف توسعه روابط دوجانبه به چین سفر کرده است، از پکن خواست تا زمینه فعالیت شرکت‌های آمریکایی در این کشور را فراهم کند.

بلینکن آنچه را که واشنگتن به‌عنوان رویه‌های تجاری ناعادلانه چین توصیف می‌کند، در نشست با مقامات دولتی محلی چین در مرکز مالی شانگهای مطرح کرد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بلینکن با مقام ارشد شهر، دبیر حزب حاکم ملاقات کرد و نگرانی‌های خود را در مورد سیاست‌های تجاری چین و شیوه‌های اقتصادی آن مطرح کرد.

بلینکن تاکید کرد که آمریکا به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با چین و زمینه بازی برابر برای کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین است.

در این بیانیه آمده است: دو طرف بر اهمیت روابط بین مردم آمریکا و چین، از جمله گسترش مبادلات بین دانشجویان، دانش‌پژوهان و بازرگانان تاکید کردند.

واشنگتن و چین به‌طور فزاینده‌ای بر سر نحوه عملکرد شرکت‌های آمریکایی در چین و صادرات و ظرفیت تولید چین اختلاف نظر دارند. این اختلافات همچنین در پی آنچه حمایت پکن از مسکو در جنگ با اوکراین خوانده شده، تشدید شده است.

انتظار می‌رود سفر بلینکن به چین که تازه‌ترین ارتباط میان مقامات ارشد دو کشور است، شامل رایزنی درباره مسائل مختلفی از اقتصادی گرفته تا سیاسی و نظامی باشد.

هم‌زمان با ورود آنتونی بلینکن به چین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با امضای مصوبه کنگره مبنی بر اعطای بسته کمکی چند میلیارد دلاری آمریکا به تایوان، آن را اجرایی کرد. این بسته شامل ۸ میلیارد دلار کمک در جهت مقابله با حمله نظامی احتمالی چین است.

بلینکن قرار است روز جمعه در پکن با وانگ یی، وزیر خارجه چین دیدار کند. همچنین احتمالا او قرار است دیداری نیز با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر