Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@10:10:06 GMT

خوزستانی‌ها به حرمت مدافعان سلامت در خانه بمانند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۶۳۵۱

خوزستانی‌ها به حرمت مدافعان سلامت در خانه بمانند

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌های عزیز با توجه به حوادث خطرناک ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و همچنین شرایط خاص استان خوزستان از نظر شیوع کرونا، به حرمت فداکاری مدافعان سلامت، از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم خطرساز پرهیز کنند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: سال گذشته با همکاری خوب مردم عزیز، چهارشنبه آخر سال آرام و کم حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وی افزود: امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان انتظار می‌رود مردم با هوشیاری، از بروز حوادث چهارشنبه‌سوری که گاه عواقب غیرقابل جبران دارند، جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: کودکان و نوجوانان بیشترین قربانیان حوادث چهارشنبه‌سوری هستند. خانواده‌ها از فرزندان خود در این ایام مراقبت کنند و آن‌ها را در خانه نگه دارند.

وی افزود: نیروهای اورژانس بیمارستان‌ها و فوریت‌های پزشکی برای مقابله با حوادث احتمالی در حال آماده‌باش هستند. البته انتظار می‌رود هم‌استانی‌های عزیز با توجه به حوادث خطرناک ناشی از برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری و همچنین شرایط خاص استان خوزستان از نظر شیوع کرونا، به حرمت فداکاری مدافعان سلامت، از برگزاری هرگونه تجمع و مراسم خطرساز پرهیز کنند.

رئیس روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز از آماده‌باش اورژانس خوزستان در چهارشنبه‌سوری خبر داد.

عارف اصل‌شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام آماده‌باش اورژانس خوزستان در چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: به منظور درمان به موقع مصدومان احتمالی چهارشنبه‌سوری از ساعت ۱۹ امروز آمبولانس‌ها در هفت نقطه شلوغ اهواز مستقر می‌شوند.

وی افزود: آمبولانس‌ها در نقاطی از جمله کیانپارس، زیتون کارمندی و سلمان فارسی مستقر خواهند شد.

اصل‌شرهانی با اشاره به لغو همه مرخصی نیروه‌ها، ادامه داد: تیم‌های واکنش سریع اورژانس ۱۱۵ نیز آماده‌باش هستند. همچنین کد پشتیبان نقلیه در ستاد اورژانس مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان چهارشنبه سوري دانشگاه علوم پزشکی چهارشنبه سوری آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دکتر افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: طی دریافت تماس تلفنی امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه با واحد ارتباطات مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مبنی بر انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی، واقع در روستای ناصری شهرستان شادگان، ۲ دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد

دکتر دریانبرد گفت؛ در این حادثه ۵ نفر از ساکنان ساختمان مصدوم شدند که ۳ مصدوم این حادثه توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

وی افزود: حال ۳ مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای بدن یک کودک خرمشهری به بیماران نیازمند
  • کودک خرمشهری فرشته نجات شد
  • تصادف در آبادان، یک کشته و ۹ مجروح بر جا گذاشت
  • مصدومیت ۴ کودک در پی تصادف رانندگی در آبادان
  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان