Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ناامیدی لیونل مسی از آینده بارسلونا باعث شده بود تا او به درب خروج نیوکمپ بسیار نزدیک باشد، خبر بازگشت احتمالی رونالدو به رئال نظر ستاره آرژانتینی را تغییر داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی ممکن است به خاطر کریستیانو رونالدو در نهایت قراردادش با بارسا را تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از آاس، حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان و شکست غیرمنتظره برابر پورتو تردیدها را نسبت به آینده کریستیانو رونالدو افزایش داده است. فوق ستاره پرتغالی سه سال قبل و بعد از سپری کردن یک دهه فوق العاده در رئال مادرید از این باشگاه جدا شده و به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد اما او هنوز در تورین قادر به انجام ماموریت خود نشده و بیانکونری همانند گذشته در فتح لیگ قهرمانان ناکام بوده اند.

رونالدو با پیراهن یووه در ۱۲۱ بازی توانسته ۹۲ گل بزند و ۲۲ پاس گل نیز بدهد ولی در این مقطع سه ساله، او بیشتر انتقاد را متوجه خود دیده تا تمجید.

پس از شکست اخیر یووه برابر پورتو و حذف از لیگ قهرمانان، کارشناسان ایتالیایی رونالدو را روی گل دوم پورتو مقصر عنوان کردند و انواع انتقادات به او وارد شد. انتقاداتی که باعث شده رونالدو بیش از همیشه به جدایی از یووه و بازگشت به رئال فکر کند.

آنتونیو کاسانو دو هفته پیش انتقال رونالدو به یوونتوس را یک ناکامی محض و شکست خورده عنوان کرد و مدیر سابق یوونتوس نیز گفت که یوونتوس با جذب رونالدو پولش را دور ریخت.

بی تردید رونالدو پس از سه سال متوجه شدهاست که جدایی از رئال مادرید به سود وی نبوده و او نه تنها دیگر قهرمان چمپیونزلیگ نشد که به توپ طلا نیز دست پیدا نکرد.

اتفاقی که برای نیمار نیز رخ داد و او هم خیلی زود پس از جدایی از بارسا و پیوستن به پی اس جی پشیمان شد.

همه این عوامل شاید این روزها لیونل مسی را دچار تردید کرده باشد. فوق ستاره آرژانتینی که هنوز با بارسا تمکدید نکرده و می گویند در پایان فصل قصد جدایی از بارسا را دارد، شاید حالا بیش از گذشته به ماندن در بارسا فکر کند. مسی می تواند رونالدو و نیمار را به عنوان دو نمونه خوب در نظر بگیرد و به این نتیجه برسد که بیرون از بارسا هوا چندان آفتابی نخواهد بود. این روزها که احتمال بازگشت رونالدو به مادرید هم محتمل ارزیابی می شود، ماندن شدن مسی می تواند بار دیگر جذابیت های لالیگا را به اوج برساند.

این یک واقعیت است که برای رونالدو بهترین تیم رئال مادرید است و برای مسی نیز بهترین تیم، بارسلونا.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو رئال مادرید لیونل مسی بارسلونا رئال مادرید رونالدو کریستیانو رونالدو لیونل مسی یوونتوس لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم

7 سال از نبرد جذاب رئال مادرید و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (44.8MB)

دیگر خبرها

  • کاسمیرو: کیلیان ام باپه هم مثل کریستیانو رونالدو بوی گل می‌دهد
  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • تصمیم بزرگ کاپیتان؛ ناچو فرناندز، خواهان جدایی از رئال مادرید
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود