Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدمهدی حاج محمدی در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با کمک شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری‌های سازمان زندان‌ها به زودی طرح پایلوت زندان هوشمند اجرا و مرکز نوآوری‌های سازمان زندان‌ها افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی حاج محمدی افزود: تحقق این تحول نیازمند به استفاده از حوزه فناوری و تکنولوژی‌های نوین است و سازمان زندان‌ها با انعقاد این تفاهم نامه وارد عصر جدیدی در اجرای سند تحول خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرط لازم و مورد نیاز، یعنی حاکمیت حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از دانش و تکنولوژی‌های روز، محقق شود و سازمان زندان‌ها وارد عصر جدید اجرای فناورانه و دانش محور سند تحول گردد.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: انتظار می‌رود با امضا تفاهمنامه و شروع همکاری، اجرای طرح پایلوت زندان هوشمند با کمک شرکت‌های دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری‌های سازمان زندان‌ها آغاز و در کوتاه مدت محقق گردد.

سید محمد صاحبکار معاون راهبردی قوه قضائیه نیز در این مراسم با اشاره به سند تحول قضائی که توسط آیت الله رئیسی ابلاغ گردیده، اظهار داشت: این سند بر اساس لزوم تحولات نوآورانه و فناوری‌های نوین تدوین شده و همکاری معاونت علمی و فناوری از بخش‌های مختلف قوه قضائیه شروع و از امروز در سازمان زندان‌ها نیز کلید خورد.

وی گفت: قوه قضائیه، بر اساس خدمات محوری اداره می‌شود و هر گونه ارائه بهتر این خدمات موجب توسعه عدالت در جامعه خواهد بود.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091188 برچسب‌ها محمد مهدی حاج محمدی سازمان زندان ها سند تحول قضایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد مهدی حاج محمدی سازمان زندان ها سند تحول قضایی سازمان زندان ها سند تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی گفت: برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌های مختلف باید در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

در ادامه زورخانه دانش آموزی مدرسه شهید مدنی ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

کد خبر 6081541

دیگر خبرها

  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه در یک نگاه/ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی؛ از تحول در نظام مدیریتی تا رفع موانع تحقق مأموریت‌ها
  • اژه ای: عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی علیه دو مقر نظامی بود/ توسعه فناوری اختیاری نیست، مجبور به توسعه هستیم/ همه مدیران قضایی موظف و مکلف به پیاده‌سازی مفاد سند تحول قضایی هستند +متن سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد + جزییات و نسخه کامل
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد
  • انتقاد خضریان به گزارش عملکرد وزیر آموزش و پرورش
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش