Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برای میزبانی جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان امضا شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در شرایطی که قرار است لیگ برتر پاورلیفتینگ در بهار سال ۱۴۰۰ با حضور ۸ تیم استارت بخورد، برنامه ریزی برای برگزاری جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان هم صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بعد از مذاکرات صورت گرفته میان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، امروز طی مراسمی با حضور کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا فیروزی نایب رییس و حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون، حسین شیروانی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و دیگر مسئولان سازمان لیگ تفاهم نامه همکاری میان فدراسیون بدنسازی و اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی امضا شد.

طبق این تفاهم نامه مقرر شد در مردادماه سال ۱۴۰۰ مسابقات جام باشگاه‌های پاورلیفتینگ جهان به میزبانی شهر ارومیه برگزار گردد. بیشتر بخوانید: جولان پیج‌های مجازی در پرورش‌اندام/ توزیع مدال‌های قهرمانان توسط ادمین‌های مجازی!

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پاورلیفتینگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پاورلیفتینگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان غربی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست هیات زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی خراسان رضوی در این مجمع  با بیان اینکه ۱۲ دوره مسابقه استانی در رده‌هایی سنی مختلف در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شودگفت: استان خراسان رضوی و شهر مشهد به دنبال میزبانی برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی است و در خواست این رویداد را هم به فدراسیون زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی ارائه کرده است.

فهیمی راد افزود: به دنبال تحول و حرکت نویی در این رشته هستیم و به همین منظور ۱۲ مسابقه در رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان را در سال ۱۴۰۳ برگزار خواهیم کرد و اتفاقا شهر‌هایی که میزبانی این مسابقات را برعهده خواهند داشت هم مشخص شدند.

وی گفت:اتفاق بزرگ تری را هم برنامه ریزی کرده ایم و اگر فدراسیون قبول کند برای مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی آماه میزبانی هستیم و به همین منظور درخواست مان را هم به فدراسیون داده ایم و در کنار ان میزبانی مسابقات مرشدان کشور را هم درخواست کرده ایم

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • ارتقای سرانه‌های آموزشی در آذربایجان غربی
  • آمادگی آذربایجان‌غربی برای میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزی
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است