Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@05:14:15 GMT

سود سهام عدالت برای چه کسانی واریز می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۸۱۷۳

 پور رضایی مشاور اجرایی سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی، در رابطه با مشکلات سهام عدالت، اظهار کرد: بحث واریز سود یک فرآیند چند مرحله‌ای است تاکنون ۲۰ شرکت از ۳۶ شرکت زیر مجموعه سهام عدالت سوددهی داشتند که باید مبالغ را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز کنند.

او گفت: افرادی که در سجام ثبت نام کرده اند از طریق این سامانه سود سهام عدالت به حسابشان واریز می شود و افرادی که سجامی نشده اند سود را از طریق بانک‌هایی که شماره شبای آن را اعلام کرده اند، دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: همکاران ما تمام تلاششان را می‌کنند تا سود سهام عدالت را در روزهای پایانی واریز کنند، اما به نظر نمی‌رسد این کار تحقق پیدا کند. سود دویست هزار تومانی به حساب افرادی که تاکنون هیچ بخشی از سهام خود را نفروخته اند واریز می شود.

پور رصایی گفت: طی دو مرحله به سهامداران اجازه داده شد تا حدود سی درصد از سهام خود را به فروش بگذارند اما مبلغی را دریافت نکردند این اشخاص می توانند به سامانه سهام عدالت وارد شوند و آنجا بررسی کنند که تا چه میزان سهامشان به فروش رفته است.

پور رضایی گفت: سودها به آخرین شماره حسابی که شبای آن را وارد کردند واریز خواهد شد.

۶۰ درصد سهامداران غیرمستقیم سجامی شدند

او گفت: حدود ۶۰ درصد از سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند و سجامی شدند، ما مشکلات سجامی را پیگیری کردیم و رفع شده است.

پور رضایی گفت: اگر افراد سجامی شوند به طور حتم میزان خطا بسیار کاهش می یابد، البته باید گفت افرادی که زیر ۱۸ سال دارند نیاز به شماره موبایل جداگانه ندارند.  سودها به آخرین شماره حسابی که شبای آن را وارد کردند واریز خواهد شد.

سرمایه شرکت های استانی ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است

او گفت: بحث برگزاری انتخابات مجامع شرکت های استانی جزو بزرگترین انتخابات اقتصادی است به سبب آنکه از یک طرف ۳۰ میلیون سهامدار دارد و از طرف دیگر مجموع مبلغ در دست شرکت های استانی ۳۸۰ هزار میلیارد تومان است.

او تصریح کرد: اگر شرکت ها فرآیند پنج مرحله ای را طی کنند و تبدیل به ناشر شوند اتفاق مهمی رخ می دهد، سود سهام عدالت افراد در صورت عملکرد درست شرکت های سرمایه گذاری استانی،  سهامداران با سود بالایی مواجه خواهند شد و از جانب دیگر مبالغ این سودها می تواند به فعالیت های تولیدی و صنعتی استان های مختلف کمک کند.

برگزاری مجامع دوره اول ۱۶ شرکت های استانی

او بیان کرد: تا کنون ۱۶ استان مجامع دوره اول را برگزار شده و حدود ۲۸ استان به مرحله بازگشایی نماد رسیده اند الباقی استان هایی که درج نماد نشدند با مشکل مواجه بودند که طی دو ماه اخیر رفع شده است. مجامع انتخاباتی شرکت های استانی به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول می شود.

او گفت: تا این لحظه تصمیمی در رابطه با آزادسازی ۴۰ درصد گرفته نشده و این امر به شورای عالی بورس سپرده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای استان لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: دومین رویداد ملی و استانی جایزه جوانی جمعیت همزمان با روز ملی جوانی جمعیت (۳۰ اردیبهشت) برگزار و با توجه به اینکه این رویداد در ۲ سطح ملی و استانی برگزار می‌شود همه افرادیکه در مرحله استانی شرکت می‌کنندُ همزمان می‌توانند در سامانه ملی ورود و اسناد و مدارک مربوطه را بارگذاری کنند.
فریبا ولیپور افزود: سطح ملی و استانی این رویداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و برگزیدگان هرکدام از این سطوح در روز ملی جمعیت در مراسمی تجلیل خواهند شد.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان ادامه داد: آئین تجلیل استانی این رویداد ملی در شهرستان خرم آباد و برگزیدگان سطح ملی نیز در ستاد ملی جمعیت در استان تهران تجلیل خواهند شد.
ولیپور با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند مجموعه آثار شرکت کنندگان در بخش‌های هفتگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و شرکت‌های خصوصی در حوزه جوانی جمعیت و فرزند آوری را در سایت بارگذاری کنند گفت: مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و پس از آن مراحل داوری و تعیین نفرات برتر مشخص می‌شود.
وی افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی https://jameyat.ir مراجعه و آثار و مستندات خود را ارسال کنند.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با تأکید بر اینکه همزمان امکان ثبت نام در هر ۲ سطح این رویداد امکان پذیر است ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در سطح استانی هستند می‌توانند به ایمیل دفتر امور بانوان banovanlr@gmail.com و شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ و ۰۶۶۳۳۱۹۱۱۵۲ جهت ارسال مستندات خود اقدام کنند.
وی اظهار داشت: همچنین افرادی که در ارسال اثار مشکل دارند و نمی‌توانند در فضای مجازی آثار خود را ارسال و می‌توانند آثار خود را به مراجعه حضوری مجموعه مستندات خود را به دفتر امور بانوان تحویل دهد.
ولیپور گفت: هیات داوران هفت نفر از گروه‌های مختلف هستند و در نشست‌های مختلف مجموعه مستندات را بررسی و از هرکدام از بخش‌های هفت گانه سه عضو را انتخاب می‌کنند و ۲۱ برتر در حوزه جوانی جمعیت در روز ۳۰ اردیبهشت طی مراسمی رسمی با میزبانی دفتر امور بانوان استانداری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران