Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:12:49 GMT

انفجار مواد محترقه ۲ منزل مسکونی در اراک را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۸۱۷۶

انفجار مواد محترقه ۲ منزل مسکونی در اراک را تخریب کرد

« مسعود آقازیارتی» عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این منازل بر اثر ۲ حادثه جداگانه در شهرک هجرت و خیابان شهدا دچار تخریب شد.

وی بیان کرد: بر اثر انفجار و تخریب این منازل، ۲ جوان نیز به شدت مصدوم شده‌اند که حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: انتظار است والدین نظارت جدی بر فرزندان خود داشته باشند و آنها را از خطرات استفاده از مواد محترقه آگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازیارتی بیان کرد: آتش نشانی اراک برای شب چهارشنبه پایان سال در آماده باش کامل است و در برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر آماده باش ۱۱ ایستگاه آتش نشانی، چندین تیم ویژه با ۲۵۰ نفر از آتش نشانان و ۳۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در نقاط مختلف مستقر هستند.

اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۸۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی اراک تخریب خانه استان مرکزی حوادث غیرطبیعی شهرداری اراک پروندهٔ خبری چهارشنبه‌سوری ؛ زیر سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی اراک آتش نشانی آتش سوزی اراک تخریب خانه استان مرکزی حوادث غیرطبیعی شهرداری اراک اخبار کنکور آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد

ایسنا/همدان مدیر اورژانس فامنین از انفجار حادثه منزل مسکونی در روستای میلاجرد این شهرستان خبر داد.

مجید نقوی در تشریح این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۰ و ۳۳ دقیقه صبح امروز به دنبال گزارش حادثه انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد شهرستان فامنین، بلافاصله کارشناسان اورژانس پایگاه آزادراه این شهرستان به محل فوریت اعزام شدند 

وی افزود:در این حادثه به علت نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ، خانمی ۲۶ ساله دچار سوختگی و کاهش سطح هوشیاری شده بود.

سوپروایزر مرکز اورژانس هم بیان کرد: به محض حضور کارشناسان اورژانس فامنین در محل حادثه با توجه به شرایط بالینی بیمار، درخواست اعزام بالگرد هوایی شد که سریعا هماهنگی لازم بعمل آمد و بالگرد اورژانس هوایی به سمت فامنین به پرواز درآمد .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، قهرمانی افزود: بعد از تحویل بیمار به تیم اورژانس هوایی، مددجو در مدت زمان ۱۰ دقیقه از آزاد راه همدان_ساوه به بیمارستان سوختگی بعثت اعزام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در یک روستا
  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز
  • تخریب یک واحد مسکونی و مصدومیت چهار نفر براثر نشت گاز در مهاباد