Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمیان با بیان اینکه معرفی جانبازان و بیان رشادت ها و مجاهدت های این عزیزان یکی از نیاز اساسی کشور برای حفظ ارزش های انقلاب است، گفت: برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز « سلیمان رستمیان» روز سه شنبه با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد امام سجاد (ع)، گرامیداشت جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: پیشرفت های انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت و مجاهدت های جانبازان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: جانبازان به عنوان اسوه های ایثار، مقاومت و مجاهدت الگویی خوب برای جوانان کشور هستند.
وی بیان داشت: جانبازان باگذشت سال‌ها رنج‌ها و جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی نه‌تنها لحظه‌ای از اهداف خود باز نایستاده بلکه امروز هم به همان روحیه مجاهدت و ازخودگذشتگی حامی کشور و انقلاب اسلامی هستند.

رستمیان وجود جانبازان برای انقلاب را بسیار قیمتی و ارزشمند دانست و گفت: جوانان کشور باید با الگو گیری از شهدای زنده به نظام و انقلاب خدمت کرده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به برنامه های بزرگداشت روز جانباز در استان البرز اشاره کرد و گفت: بزرگداشت روز جانباز یعنی پاسداشت ارزش های انقلاب و امروز جامعه به خصوص نسل جوان باید با مجاهدت هایی که جانبازان با اخلاص برای انقلاب کرده اند، آشنا شوند.
وی معرفی جانبازان و بیان رشادت ها و مجاهدت های این عزیزان را یکی از نیازهای اساسی کشور برای حفظ ارزش های انقلاب دانست و افزود: امسال به توجه به همه گیری ویروس کرونا و منع برنامه های تجمعی برنامه های روز جانباز با محوریت تبلیغی و ترویجی برگزار و سعی بر این است تا بتوانیم مجاهدت های جانبازان و اخلاق این بزرگ مردان را بیش از پیش در جامعه ترویج کنیم.
مشاور امور ایثارگران استانداری البرز گفت: بهره گیری از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی، حضور جانبازن در صدا و سیما و بازگو کردن خاطرات خود از دوران دفاع مقدس، تجلیل از جانبازان شاغل در دستگاه های اجرایی، دیدار مسوولین با جانبازان در راستای طرح سپاس و علمداران حماسه و تبلیغات محیطی گسترده از جمله برنامه هایی است که به مناسبت روز جانباز به همت خادمین شهدا در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه های اجرایی در استان به اجرا درخواهد آمد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تاکید کرد: عمارهای انقلاب یعنی جانبازان مانده‌اند تا پرچم امام و اهداف انقلاب را برافراشته نگاه‌ دارند و به ما درس ایثار و مقاومت بدهند، وجود جانبازان امروز پشتوانه محکمی برای انقلاب خواهد بود.

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد حضرت عباس ع جانبازان ایثارگران استان البرز امور ایثارگران استان بنیاد شهید و امور ارزش های انقلاب انقلاب اسلامی روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سرانه مطالعه امری ضروری برای جامعه است.

استاندار کردستان در این دیدار بر حمایت از کتابخانه‌های عمومی تاکید کرد و افزود:  ارتباط موثر روسای کتابخانه‌های عمومی با فرمانداران در شهرستان‌ها می‌تواند به نفع کتابخانه‌های عمومی باشد و به ارتقای شاخص‌های کتابخوانی کمک کند.

وی گفت: کتابخانه‌های عمومی باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی برای اقشار مختلف مردم و همچنین استفاده از مشارکت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها توجه داشته باشند.

مشکلات عمرانی در کتابخانه های عمومی

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز در این دیدار گفت: حمایت مسئولان از کتابخانه‌های عمومی در ایجاد دلگرمی متولیان این حوزه بسیار مهم بوده و این حمایت‌ها در نهایت به نفع استان و کشور است و سبب توسعه فرهنگی می‌شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات عمرانی در کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: کتابخانه باید محیطی امن و آرام برای اعضاء و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی باشد و این امر زمینه را برای توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه فراهم می‌کند.

حسنی خونسار با اشاره به فعالیت ۸۴ باب کتابخانه عمومی در استان، بیان کرد: از این تعداد ۵۴ باب نهادی و ۲۸ باب دیگر مشارکتی است.

هم اکنون بالغ بر ۴۵ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی استان عضویت دارند که بخش زیادی از اعضاء را کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • اثربخشی و بازگشت سرمایه دوره‌های ترویجی بهر‎ه‌برداران بخش کشاورزی ارزیابی شد
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی