Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم فوتبال شهرداری سیرجان موفق شد به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شود.
به گزارش آریا، دو دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز برگزار شد و در نهایت تیم شهرداری سیرجان توانست به عنوان قهرمانی این بازی ها دست پیدا کند. از بازی های هفته پایانی لیگ برتر بانوان دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم سیرجانی بود که برابر حریف خود به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این بازی با سه گل برابر تیم اصفهانی به برتری رسیدند. ملیکا توکلی، سهیلا نظام آبادی و هستی فروزنده سه گل تیم شهرداری را در این دیدار به ثمر رساندند.
آنها با این نتیجه موفق شدند در دور دوم بازی ها با 4 برد، 1 مساوی و 1 شکست، 13 امتیازی شوند و به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران دست پیدا کردند. دومین بازی امروز نیز بین دو تیم شهرداری بم و وچان کردستان برگزار شد و این بمی ها بودند که موفق به برتری با 4 گل شدند تا شاید با لغزش تیم سیرجانی بتوانند به روند قهرمانی های خود ادامه دهند که البته در نهایت این اتفاق نیفتاد. شهناز جعفری زاده (2 گل)، سمانه چهکندی و بهناز طاهرخانی چهار گلزن تیم بمی در این دیدار بودند.
این نتیجه نیز تیم نایب قهرمان لیگ امسال را مشخص کرد و به این ترتیب تیم شهرداری بم پس از سه فصل پیاپی قهرمانی حالا با کسب 3 برد، 2 مساوی و 1 باخت و در نهایت 11 امتیاز در مرحله دوم لیگ برتر بانوان، با ایستادن در رتبه دوم جدول رده بندی به کار خود پایان داد. به این ترتیب تیم های شهرداری سیرجان با 13 امتیاز، شهرداری بم با 11 امتیاز، سپاهان اصفهان با 7 امتیاز و وچان کردستان با 2 امتیاز، موفق شدند به رتبه های اول تا چهارم لیگ برتر بانوان دست پیدا کنند.
در روز پایانی و در حساس‌ترین تقابل، تیم شهرداری سیرجان که مدعی نخست قهرمانی به شمار می‌رفت، در خانه پذیرای سپاهان اصفهان بود، شکست تنها راه از دست دادن قهرمانی برای شاگردان جهان‌نجاتی بود و آن‌ها همان شروع مسابقه و در دقیقه 3 توسط ملیکا متولی گلزنی کردند تا حکم قهرمانی سیرجانی‌ها امضا شود.
در ادامه سهیلا نظام‌آبادی کاپیتان تیم فوتبال شهرداری سیرجان از روی نقطه پنالتی دروازه سپاهان را باز کرد تا نیمه نخست با برتری شهرداری سیرجان خاتمه پیدا کند و شاگردان جهان‌نجاتی 45 دقیقه تا جشن دومین قهرمانی خود در لیگ برتر فاصله داشته باشند؛ آن‌هم در شرایطی که شهرداری سیرجان در دو فصل گذشته در رقابت با شهرداری بم، ناکام مانده و دو نایب قهرمانی کسب کرده بود و حالا پس از چهار فصل به دنبال تکرار قهرمانی بودند.
در بازی همزمان، تیم شهرداری بم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی که امیدوار بود با شکست شهرداری سیرجان و پیروزی مقابل وچان کردستان، جشن قهرمانی در خانه به پا کند، در نیمه اول بدون گل به رختکن رفت تا در غیاب مرضیه جعفری سرمربی پرافتخار فوتبال زنان، بمی‌ها شانس‌شان برای قهرمانی به صفر برسد.
در نیمه دوم هم شاگردان جهان‌نجاتی با یک نمایش درخشان مقابل سپاهان بی‌انگیزه برای قهرمانی، بازی را مدیریت کردند و توانستند به گل‌های بیشتری هم دست پیدا کنند؛ آن‌ها که در بازی رفت طلایی‌پوشان اصفهانی را با نتیجه 6 بر 1 گلباران کرده بودند، این‌بار با گلزنی هستی فروزنده در نیمه دوم توانستند به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کنند تا قهرمانی قاطعانه را در لیگ فوتبال زنان کسب کنند. در بازی همزمان تیم شهرداری بم توانست با چهار گل شهناز جعفری زاده (دبل)، سمانه چهکندی و بهناز طاهرخانی در نیمه دوم به پیروزی برسد اما با اختلاف دو امتیازی نسبت به شهرداری سیرجان نتوانست هشتمین قهرمانی خود را به دست آورد.
با پایان دیدارهای امروز تیم فوتبال شهرداری سیرجان که به عنوان صدرنشین گروه دوم مرحله مقدماتی به جمع چهار تیم برتر صعود کرده بود، با کسب 13 امتیاز نوار سه قهرمانی متوالی شهرداری بم به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال زنان را پاره کرد و قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فوتبال بانوان شهرداری سیرجان لیگ برتر فوتبال شهرداری سیرجان تیم شهرداری بم فوتبال بانوان عنوان قهرمان فوتبال زنان قهرمان لیگ تیم فوتبال دست پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند هفته دیگر به پایان فصل 24-2023 باقیمانده ولی تکلیف قهرمان چندین لیگ اروپایی مشخص شده است. در میان پنج لیگ معتبر اروپا، لورکوزن و اینتر قهرمانی خود را مسجل کرده اند. در اسپانیا رئال مادرید هفت امتیاز دیگر نیاز دارد و در فرانسه نیز پی اس جی احتمالا قهرمان می شود. در لیگ برتر انگلیس اما رقابت قهرمانی داغ است.

 

بایرلورکوزن امسال برای بردن جام عجله داشت. چند هفته دیگر باقیمانده ولی آنها قبلاً قهرمان بوندسلیگا شده اند.

79 امتیاز پس از 29 بازی کافی بود تا اولین قهرمانی باشگاه در آلمان رقم بخورد. اما بایر تنها باشگاهی در اروپا نیست که توانسته است قهرمانی اش را مسجل کند.

اسلوان براتیسلاوا در حال حاضر در اسلواکی تاج و تخت را به دست آورده است، در حالی که 5 هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. قهرمان اسلواکی در حال حاضر 16 امتیاز از تعقیب کننده خود اسپارتاک ترناوا جلوتر است. برای اسلوان این بیست و دومین قهرمانی در تاریخ باشگاه است.

همچنین  در ولز نیو سنتز بار دیگر بر لیگ برتر تسلط یافت و به طرز چشمگیری از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کرد. این تیم مانند لورکوزن هنوز در فصل جاری شکست نخورده است و تا کنون 20 پیروزی از 22 بازی لیگ را جشن گرفته است. 

قره باغ هم در آذربایجان تمام تلاش خود را کرد و یازدهمین قهرمانی خود را به دست آورد. هنوز شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما اختلاف قره باغ از نفتچی باکو در حال حاضر 25 امتیاز است.

از عصر دوشنبه یک قهرمان دیگر از لیگ های معتبر اروپا مشخص شد: اینترمیلان. نراتزوری پیروزی 2-1 دربی را برابر میلان جشن گرفت و 5 هفته زودتر قهرمان شد.

با نگاهی به لیگ یک فرانسه، به نظر می رسد قهرمانی پاریسی ها مسئله زمان است و آنها یازده امتیاز از تعقیب کننده خود موناکو جلوتر هستند.

در اسپانیا، رئال مادرید در ال کلاسیکو عصر یکشنبه 3-2 پیروز شد و برتری خود را نسبت به بارسلونا به 11 امتیاز رساند. شش هفته هنوز باقیمانده و رئال هفت امتیاز دیگر می خواهد.

شرایط در انگلیس ولی کاملا متفاوت است. یک نبرد سه جانبه بین منچسترسیتی (73 امتیاز و یک بازی کمتر)، آرسنال (74) و لیورپول (74) وجود دارد. بنابراین رقابت می تواند تا پایان فصل هیجان انگیز باقی بماند.

دیگر خبرها

  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری سیرجان و نماینده البرز