Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@15:37:25 GMT

بورس ۳۰ اسفند باز است؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۸۶۶۰

بورس ۳۰ اسفند باز است؟

تحویل سال نو ظهر روز شنبه ۳۰ اسفند است و به همین علت فعالیت بازار سهام و کارگزاری‌ها تعطیل خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، باتوجه به اینکه امسال سال کبیسه است و از آنجایی که تحویل سال جدید ظهر روز شنبه است و فعالیت بازار سهام و کارگزاری‌ها منوط به ارائه خدمات از سوی بانک‌هاست، به نظر می‌رسد که روز شنبه ۳۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۹، بورس نیز تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین محمدرضا گلزار ۱۰میلیونی شد +عکس ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان؛ پایه حقوق سال۱۴۰۰ آخرین یارانه سال امشب پرداخت می‌شود/ پرداخت یارانه معیشتی کرونا ادامه دارد؟ ال ۹۰ چقدر ارزان شد؟ +جزئیات فوری / قیمت جدید موز اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کنفدراسیون صادرات ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه مقننه، اعلام کرد: عدم تطبیق تعطیلات پایان هفته در ایران با سایر کشورهای دنیا، منجر به برقراری محدود ارتباطات تجاری با بازارهای جهانی آن هم در شرایطی خواهد شد که اقتصاد ایران با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند که به طور قطع، تصمیم نمایندگان مبنی بر اعلام رسمی تعطیلات پایان هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه و نیز فرصت مؤثر ۳ روزه در هر هفته برای تعامل و انجام مراودات تجاری با بازارهای جهانی، بیش از پیش بر سختی آن خواهد افزود.

در بخشی از این نامه آمده است؛ موکول کردن تعطیلات پایان هفته به جمعه و شنبه می‌تواند تعداد روزهای مؤثر برای فعالان اقتصادی در تعاملات تجاری با دنیا را به ۴ روز در هفته افزایش داده و زمینه‌ساز فضای موثرتری در تجارت خارجی و ارزآوری برای کشور شود.

کنفدراسیون صادرات ایران به عنوان تشکل بالادستی حوزه صادرات غیرنفتی، همراه با دیگر بخش‌های اقتصادی مخالفت خود با محدود شدن فعالیت‌های تجاری را اعلام کرده و از مجلس شورای اسلامی درخواست نمود تا با تجدیدنظر در این تصمیم، زمینه رشد و ارتقای سطح تعاملات اقتصادی کشور با دنیا را فراهم کنند.

کد خبر 6080099 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • پنجشنبه تعطیل می‌شود یا شنبه؟
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • یارانه ۳ دهک اول واریز شد
  • یارانه سه دهک اول واریز شد