Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌ و چهارمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از ۱۵ شهریورماه آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه) با قهرمانی تیم فولاد سیرجان به پایان رسید.

تیم‌های والیبال فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه در بازی سوم فینال رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ به میزبانی سالن فدراسیون مقابل هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه که در حضور چهره‌هایی همچون مسعود سلطانی‌فر، مهدی علی‌نژاد، محمدرضا داورزنی، امیر قلعه‌نویی و... برگزار شد در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیاز‌های (۲۳ بر ۲۵، ۲۸ بر ۳۰، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱) به سود شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان خاتمه پیدا کرد.

دیدار اول فینال را شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود تمام کردند و دیدار دوم را هم سیرجانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر به نفع خود تمام کرده بودند.

به این ترتیب سی و چهارمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم فولاد سیرجان تمام شد و شهرداری ارومیه در جایگاه دوم ایستاد. ضمن این که تیم‌های هراز آمل و سپاهان هم به کسب عنوان سوم مشترک بسنده کردند.

بیشتر بخوانید

پشت خط زن ملی پوش والیبال ایران در راه اروپا / "پوریا یلی" لژیونر می‌شود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال قهرمانی فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا

تیم ملی والیبال ساحلی ایران عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا را به دست آورد تا والیبال ایران سومین مدال سال ۱۴۰۳ خود را کسب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه 28 فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج 21 بر 17 و 21 بر 18 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال 1403 را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه 21 بر 18 مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین