Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج درخشان تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری همدان همانطور که در ابتدای فصل هم تاکید داشتم یک تیم همدل و بی‌حاشیه است.

وی افزود: وجود کادر فنی و عوامل اجرایی صد در صد بومی، بیش از ۸۰ درصد شاکله بازیکنان بومی و مدیریت حرفه‌ای یک مجموعه بسیار همدل و خوب را در این تیم تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه این تیم به شایستگی قهرمانی نیم فصل را کسب کرد، گفت: بهترین خط حمله، بیشترین پیروزی و کمترین شکست و یکی از بهترین تیم‌های ایران در کسب نتایج خارج از خانه نشان از عملکرد کاملاً درخشان تیم فوتبال شهرداری همدان است‌.

سیفی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تا جایی که بتواند در ادامه راه حمایت‌های مادی و معنوی و تمام زیرساخت‌های لازم را در اختیار این تیم قرار خواهد داد.

وی با اشاره به پرداخت پاداش ویژه قهرمانی نیم فصل اول گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان مبلغ هرچند اندکی را قبل از پایان سال به عنوان پاداش قهرمانی نیم فصل برای افزایش انگیزه و روحیه به بازیکنان و کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان تقدیم خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: امیدواریم در پایان فصل نیز بتوانیم جشن قهرمانی و صعود تیم فوتبال شهرداری را بگیریم و استان همدان با شایستگی صاحب یک نماینده در این لیگ شود.

کد خبر 5171376

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان اداره کل ورزش و جوانان همدان حمید سیفی ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بارش برف شیراز انتخابات شوراي شهر حوادث چهارشنبه سوری اردبیل ورزش و جوانان استان همدان تیم فوتبال شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این دیدار عصر امروز تیمهای همدان و ایلام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم همدان 51-47 تیم ایلام را مغلوب کرد.

در ادامه این رقابتها تیم مهاباد هم فردا در آخرین بازی به مصاف تیم ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت می کنند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند