Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: خیلی از کارشناسان و مربیان ما را جزو ۸ تیم برتر لیگ هم نمی‌دانستند اما در نهایت قهرمان شدیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا تندروان، سرمربی تیم فولاد سیرجان در مورد قهرمانی تیمش در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: والیبال ایران در 9 ماه گذشته باعث شد که یک فینال زیبا برگزار شود و من خوشحالم که تیمم در نهایت قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان ادامه داد: زمانی که تحصیلاتم را در رشته روانشناسی ادامه می‌دادم با خواندن هر کتاب سعی می‌کردم آن را با والیبال تطابق دهم تا بحث روانی در تیم ما نهادینه شود.

تندروان گفت: ورزش ایران باید بداند که تلاش در کنار کار گروهی نتیجه می‌دهد. ستاره‌ها می‌توانند تیم را تا فینال بالا بیاورند اما در نهایت کار گروهی به نتیجه خواهد رسید.

وی تصریح کرد: خیلی از کارشناسان و مربیان ما را جزو 8 تیم برتر لیگ هم نمی‌دانستند اما در نهایت قهرمان شدیم. امیدوارم کسانی در ورزش ایران و والیبال به کار گرفته شوند که به کار گروهی اعتقاد داشته باشند. کار گروهی حلقه گمشده ورزش ایران است.

لیگ برتر والیبال| فولاد سیرجان قهرمان شد/ جام باز هم به ارومیه نرفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال فولاد سیرجان کار گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ جیانی سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال فرانسه اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد تا قهرمان المپیک قبل و میزبان المپیک فعلی با تمام ستاره هایش پا به میدان بگذارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده توسط آندره‌آ جیانی به تفکیک پست ها:

پاسورها: بنجامین تونیوتی، آنتوان بریزارد، ، آناتول چابویسانت، امیر تیزی اولو و رافائل کور

دریافت کننده ها: اروین انگاپت، کوین تیلیه، ترور کلونو، تیموتی کارله،یاسین لوئاتی، لوکا باسیچ، آنتوان پوترون، هیلیر هنو و ماتیس هنو

سرعتی‌زن ها: بارتلمی چینِنیِز، نیکولاس لگوف، کوئنتین جوفروی، داریل بولتور، مدریک هنری، موس گای، یوریس سدیک و فرانسوا هیوتز

قطر پاسورها:  استفان بویر، ژان پاتری،تئو فاوره و ابراهیم لاوانی

لیبروها: ژنیا گربنیکوف، بنجامین دیز، کورنتین فلوت و تیبولت لوبیر

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه می رود.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • سقوط فولاد بعد از نکونام