Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله غلامی دقایقی قبل در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر ۱۹ شهرستان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، اظهار داشت: چهار شهرستان استان نیز در وضعیت آبی و شهرستان گلپایگان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی افزود: وضعیت شهرستان خوانسار نیز در زمینه شیوع بیماری مناسب نیست و در آستانه قرار گرفتن در وضعیت نارنجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود همه خودروهای غیربومی به شهر اصفهان ممنوع است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه ورود همه خودروهای غیر بومی به شهر اصفهان ممنوع است، ابراز داشت: ورود خودرو از شهرهای وضعیت قرمز به اصفهان مشمول یک میلیون تومان جریمه خواهد شد.

وی افزود: ورود خودروها از شهرها با وضعیت نارنجی به اصفهان نیز مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شود.

۱۴ درصد تست‌های کرونا در اصفهان مثبت است

غلامی در ادامه با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست داریم از سفر بپرهیزند، ادامه داد: تنها هتل‌ها، مهمانپذیرها و مهمانسراها اجازه پذیرش ۳۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت را دارند و مسافرانی که رزرو اقامتگاه دارند اجازه سفر به اصفهان را خواهند داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان رو به صعود است، ابراز داشت: ۱۰ تا ۱۴ درصد تست‌های کرونا در استان مثبت اعلام شده است که این امر بیانگر شرایط مناسب نیست.

کد خبر 5171450

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله غلامی استانداری اصفهان ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد تست کرونا ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات 1400 آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان حوادث چهارشنبه سوری بارش برف اردبیل شیراز انتخابات شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان