Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ساعت ۱۶ امروز تا پایان امشب علاوه بر آماده باش کامل کلیه پایگاه های فوریت های پزشکی ، چندین کد آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در نقاط پر تردد شهرستان های تابعه مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارشناسان مرکز هدایت عملیات بحران EOC بصورت مستمر وضعیت موجود را پایش و نظارت می کنند و گزارش های لازم را در صورت بروز حادثه احتمالی ارسال خواهد کرد همچنین کلیه مرخصی های نیروهای ستادی و عملیاتی لغو گردید.

نقیبی تصریح کرد : کلیه دارو و تجهیزات مورد نیاز جهت مصدومین حوادث سوختگی تهیه و به آمبولانس ها افزوده شد.

مدیر فوریت های پزشکی در پایان گفت: از والدین درخواست می شود که رفتار فرزندان خود را بصورت ویژه زیر نطر داشته باشند ‌و در صورت بروز حوادث سوختگی سریعا با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهارشنبه سوری حوادث سوختگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در انبار شرکت چاکلز در محدوده کمربندی شیراز واقع در بلوار مهارت، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به همراه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو فرماندهی حادثه به محل فوریت اعزام شدند.

بنا به اعلام اورژانس فارس این حادثه خوشبختانه تاکنون هیچ مصدومی در پی نداشته و عوامل اورژانس کماکان در صحنه حادثه حاضر هستند تا به مصدومان احتمالی خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه نمایند.

همچنین در پی این حادثه آتش‌نشانان ۱۰ ایستگاه به محل حادثه اعزام شده و مشغول اطفای حریق شدند.

در صورت بروز اطلاعات بیشتر خبر تکمیلی مجدد اعلام می‌گردد.

کد خبر 6080027

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • بارندگی شدید در پاکستان ۴۰ کشته برجای گذاشت