Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@07:50:35 GMT

۱۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۰۰۴۸

۱۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

مهدوی گفت: ۱۴۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

«جمشید مهدوی» امروز(سه شنبه، ۲۶ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در آستانه سال نو ۱۴۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان آستارا توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در بین نیازمندان را حدود ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: ارزش بسته های معیشتی توزیع شده در مجموع ۵۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: بسته های توزیع شده در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا شامل آجیل، ماهی، مرغ، برنج، شیرینی، سیب زمینی، پیاز، رب گوجه، میوه، روغن، عدس، سویا، مایع دستشویی و ظرفشویی بود.

 

مهدوی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون طی ۱۰ مرحله هزار و ۱۱۲ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: این تعداد بسته معیشتی در مجموع به ارزش ۲۲۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: بسته های معیشتی توسط خیرین، مرکز افق امامزادگان و اداره اوقاف و امور خیریه تهیه شده بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز افق بسته معیشتی بندر آستارا نیازمندان بین نیازمندان بسته معیشتی توزیع شده توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیتزای نذری در شاهرود توزیع شد

سردار منصور شوقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در محله هوانیروز شاهرود خبر داد و ابراز کرد: ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴۵۰ هزار تومان در سطح محله اسلامی هوانیروز شهرستان شاهرود توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نیازمندان هدف اصلی این بسته‌های معیشتی هستند، افزود: به مناسبت میلاد امام حسن (ع) همچنین ۱۶ میلیون تومان غذا تهیه و بین کودکان مناطق کمتر برخوردار حاشیه شاهرود توزیع شد.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: ۴۰۰ پیتزا با کمک خیران نیک‌اندیش شهرستان شاهرود تهیه و با کمک گروه‌های جهادی بین کودکان نیازمند شهرستان توزیع شد.

شوقانی همچنین خواستار مشارکت بیشتر خیران نیک‌اندیش استان سمنان در تهیه بسته‌های معیشتی در راستای توزیع بین نیازمندان شد.

کد خبر 6064626

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان
  • پیتزای نذری در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه
  • توزیع 24 هزار بسته معیشتی در خوزستان
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بیرجند توزیع شد