Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، رسانه‌های وابسته به انصارالله یمن از انجام ۳۰ حمله هوایی به پایگاه‌هایی در استان‌های مأرب، صعده و عمران خبر دادند.

طبق اعلام منایع محلی یمن، بر اثر سقوط یک موشک بالستیک به بازار شهر مأرب، یک نفر جان خود را از دست داد و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، رسانه‌های سعودی مدعی شدند توانسته اند یک قایق بمبگذاری شده متعلق به انصارالله یمن را پیش از انجام عملیات تهاجمی در برابر بندر الصلیف در شمال یمن منهدم کنند. این در حالی است که وزیر کشور دولت مستعفی یمن مدعی شد آنچه در عدن در حال رخ دادن است، پافشاری ما را بر حمایت از جبهه‌های جنگ علیه انصارالله تقویت می‌کند.

پیشتر نیز «مارتین گریفیتس» طی اظهاراتی گفته بود که یمن با بزرگ‌ترین فاجعه انسانی در جهان مواجه است. وی تاکید کرده بود: مردم یمن با قحطی دست و پنجه نرم می‌کنند.

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن گفت: هیچگونه پیش‌شرطی برای ازسرگیری روند سیاسی در یمن وجود ندارد.

گریفیتس درباره ادامه خشونت‌ها در یمن ابراز نگرانی کرده و این خشونت‌ها را موجب کشته و زخمی شدن شهروندان عنوان کرد. فرستاده سازمان ملل همچنین وضعیت در جنوب یمن و به‌خصوص در استان عدن را دشوار توصیف کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف سعودی فاجعه انسانی استان عدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در کنفرانسی خبری کاترین راسل، مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد گفت: هزاران نفر مجروح شده اند و هزاران نفر دیگر در آستانه قحطی هستند.

به نقل از رویترز، سازمان ملل متحد برای برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه زخمی می‌شود یا می‌میرد».

این بیانیه می افزاید که بیش از ۱۰۰۰۰ زن در غزه از آغاز جنگ کشته شده اند و ۶۰۰۰ نفر از آنها ۱۹۰۰۰ کودک را یتیم کرده اند.

یونیسف از تعداد زیاد کودکان مجروح در غزه در جریان بازدید خود شوکه شده است. نه فقط در بیمارستان‌ها، بلکه در خیابان‌ها و پناهگاه‌ها.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227561 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از آمریکا
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • یونیسف : از آغاز جنگ تاکنون حدود ۱۴۰۰۰ کودک در غزه جان باخته‌اند
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • سازمان ملل: حملات اسرائیل به مدارس غزه «سیستماتیک» است
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود