Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسدار رشید سپاه اسلام مجتبی برسنجی در مسیر حضانت و صیانت از حرم آل‌الله در شهر المیادین سوریه در مبارزه با داعش به فیض عظمای شهادت نائل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مجتبی برسنجی مدافع حرم در کشور سوریه اهل زیرآب سوادکوه و پاسدار نیروی قدس ، دیروز در منطقه المیادین سوریه  به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی برسنجی متاهل ، ۲۷ساله و عضو نیروی قدس سپاه اهل سرخکلای زیراب بود که در مبارزه با نیروهای داعش و بیگانه در سوریه به خیل عظیم شهدا پیوست.

پیکر شهید برسنجی وارد تهران شد

پیکر مطهر شهید مجتبی برسنجی از سوریه وارد تهران و ظهر فردا به زادگاهش سوادکوه می‌رسد.

مراسم وداع با این شهید والامقام، فردا ساعت ۱۵در صحن امامزاده عبدالحق(ع) زیراب برگزار و روز پنجشنبه توسط مردم ولایی و شهید پرور شهرستان سوادکوه در منطقه سرخکلای زیراب ساعت ۹:۳۰ به سمت امامزاده کماالدین(ع) تشییع و به خاک سپرده می شود.

سپاه کربلا با صدور بیانیه ای شهادت شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» را تبریک و تسلیت گفت.



در سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) حال و هوای مازندران دوباره کربلایی شد و شهید مدافع حرم «مجتبی برسنجی سرخکلایی» به اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (علیه السلام) پیوست.

شهید مدافع حرم برسنجی در دفاع از حریم اهل بیت (علیه السلام) مدال علمداری از حرم را از عقیله بنی هاشم (س) گرفت تا  را در عهد و پیمانی عاشورایی به تصویر بکشد.

پیکر مطهر این شهید عزیز فردا سوم شعبان ماه همزمان با میلاد سرور جوانان اهل بهشت برای تشییع و تدفین به مازندران باز می‌گردد تا خون سرخ شهدا سند محکمی باشد برای جهانیان که فرزندان ایران اسلامی برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع از مکتب حسینی فراتر از مرز‌های جغرافیایی در بذل جان مردانه ایستاده اند.

سپاه کربلا مازندران شهادت این دلاور مرد مازندرانی مدافع حرم را به ساحت مقدس قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور استان مازندران تبریک و تسلیت عرض می‌کند و اعلام می‌دارد خون این شهیدان مدافع حرم، طومار جبهه باطل به سردمداری آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین الملل را در هم خواهد پیچید.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدافع حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان