Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ کامبیز رستمی گفت: در ۶ روز ابتدایی تعطیلات نوروز (از شنبه ۳۰ اسفند تا پنجشنبه ۵ فروردین) دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مطابق با شیفت بندی انجام شده در استان خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات انتظامی استان افزود: بر این اساس سه دفتر پلیس به اضافه ۱۰ در شهر کرمانشاه مستقر در میدان آزادی، میدان فردوسی و بلوار طاق بستان از روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ آماده‌ خدمات دهی به شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه مراکز پلیس ۱۰+ در شهرستان سرپل ذهاب (در سه راه قصرشیرین)، اسلام آبادغرب (خیابان شهید چمران)، جوانرود (میدان فلسطین)، پاوه (خیابان امام محمدغزالی)، کنگاور (میدان بسیج)، صحنه (میدان مطهری) و ثلاث باباجانی (میدان معلم) نیز خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند اظهار داشت: در روز‌های سه شنبه ۳ فروردین تا پنجشنبه ۵ فروردین نیز سه دفتر پلیس ۱۰+ در شهر کرمانشاه به آدرس میدان آزادی جنب زیارتگاه سیده فاطمه، شهرک مسکن ایستگاه عدالت و میدان جمهوری چهار راه وکیل آقا دائر خواهد بود.

او گفت: در قصرشیرین نیز دفتر پلیس ۱۰+ (میدان مهدیه خیابان معلم)، اسلام آبادغرب (میدان امام خمینی (ره)، جوانرود (بلوار انقلاب)، پاوه (خیابان امام محمدغزالی)، کنگاور (بلوار انقلاب)، هرسین (میدان آزادی)، گیلانغرب (میدان شهدا) و سنقروکلیایی (میدان سپاه) نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی ایام نوروز پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز