Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@09:15:21 GMT

مصدومیت جوان ۱۸ ساله بر اثر تهیه ترقه‌های دست‌ساز

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۰۴۰۰

مصدومیت جوان ۱۸ ساله بر اثر تهیه ترقه‌های دست‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی قانع اظهار داشت: در شب چهارشنبه سوری تاکنون یک مورد حادثه جدی داشته ایم که منزلی در زیباشهر اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز ادامه داد: جوانی ۱۸ ساله در این منزل در حال تهیه ترقه های دست‌ساز بوده که در اثر انفجار منجر به مصدومیت وی از ناحیه پا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: از جمله اتفاقات دیگری که عملیات‌های ما را رقم زده می توان به حریق حلقه‌های لاستیک اشاره کرد که چندان جدی نبوده است.

 یک کشته و ۴ مجروح حاصل واژگونی پژو ۴۰۵

رئیس پلیس راه شمالی استان از فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ نفر دیگر بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در محور روستایی زیرآب به سمت شهرستان زرین‌دشت خبر داد.

عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور روستایی زیرآب به سمت شهرستان زرین‌دشت به مأموران اعلام شد.

وی افزود: ماموران پلیس راه با حضور در محل حادثه و بررسی‌های اولیه متوجه شدند که یک سواری پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و 4 سرنشین دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: کارشناس پلیس راه علت این تصادف را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده اعلام کرد.

دود ناشی از آتش عوارض تنفسی ایجاد می‌کند

مدیر اورژانس فارس با هشدار به گروه‌های پرخطر گفت: با توجه به اعلام سازمان هوای شناسی در خصوص وجود گرد و غبار در هوای شیراز، دود ناشی از برپایی آتش موجب آلودگی بیشتر هوای شیراز شود و این حالت می تواند برای گروه‌های پرخطر عوارض جدی را ایجاد کند.

محمدجواد مرادیان گفت: وضعیت کنونی هوای شیراز برای گروههای پرخطر همانند افراد مسن، کودکان، بیماران قلبی ریوی و مادران باردار بسیار جدی است و توصیه می شود مردم برای حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز تا رفع آلودگی‌های هوا در خانه بمانند و از برپایی آتش خودداری کنند

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: چهارشنبه سوری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز مصدومیت پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام نوروز + فیلم

حرم احمد بن موسی (ع) مشهور به شاهچراغ در شهرستان شیراز واقع شده است. حضرت احمد بن موسی (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) است. شهرستان شیراز به دلیل وجود حرم شاهچراغ (ع) و آثار باستانی و تاریخی زیاد در ایام نوروز مقصد بسیاری از گردشگران است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم حال و هوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) را به نمایش گذاشت که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: امین رضا ملک پور - فارس

بیشتر بخوانید:

تبریک عید نوروز ۱۴۰۳ از زبان زائران حرم شاهچراغ (ع) + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در خوشاب منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • حال و هوای حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ایام نوروز + فیلم
  • ۲۷۱ حادثه در نیمه اول تعطیلات نوروزی در همدان
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • مصدومیت ۱۲ نفر طی ۲ حادثه در خوزستان
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!