Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ١٩:۵٣ دقیقه امشب یک مورد حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان هاشمی قبل از خیابان جیحون، کوچه هلالی، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن ایستگاه شماره ٨۵ به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی بود. دو مرد جوان حدودا ٢۴، ٢۵ ساله هنگامی که از پله‌ها به سمت پایین می‌آمدند و نارنجک دست ساز حمل می‌کردند به دلایل نامشخصی که معلوم نیست خودشان زمین خوردند یا نارنجک‌ها به زمین پرتاب شدند، دچار حادثه شدند.

وی گفت: مواد محترقه دست ساز منفجر شده بود و خسارت‌های جزیی به منزل وارد شده بود اما هر دو نفر دچار سوختگی از نواحی مختلف شدند که آتش نشانان این افراد را خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی گفت: عملیات در حال حاضر به پایان رسیده و نیروها محل را به عوامل انتظامی تحویل دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چهارشنبه سوری نارنجک دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر

ایسنا/بوشهر معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی عملیات امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر با موفقیت پایان یافت.

مصطفی حاجی رضایی روز چهارشنبه در توضیح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی درخواست کردن دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس