Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نبود یکسری از امکانات برای تیم‌های بزرگ خجالت‌آور است! در طول همه این سال‌ها ما پول را صرف نیروی انسانی کرده ایم.

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط استقلال با توجه به تغییرات اخیر اظهار داشت: مشکلات استقلال باید ریشه یابی شود، مدیریت و هیئت مدیره باشگاه باید تمام تلاش‌شان را بکنند تا بازیکنان و کادرفنی با تمرکز بالا تمرینات‌شان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال از اول فصل مشکل زمین تمرین داشت، در فوتبال وجود امکانات و زیرساخت‌ها باعث پیشرفت تیم‌ها می‌شود اکثر تیم‌های لیگ برتری برای تمرین زمین اختصاصی دارند، اما استقلال این شرایط را ندارد.

وی افزود: من مربی سایپا هستم ما هم برای تمرینات‌مان زمین اختصاصی داریم. تیم‌ها باید مجموعه‌ای در اختیارشان باشد که زمین تمرین، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، استخر و همه امکاناتی که به بحث فنی و ریکاوری تیم برمی‌گردد در آن مجموعه باشد. برای زمین چمن استقلال هم حتما تلاش‌هایی شده است، ولی این‌ها از نیاز‌های اولیه هر تیمی است که باید فراهم شود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: محمود فکری و کادرش از ابتدای حضورشان دچار این مشکل بودند که محل تمرین ثابت نداشتند و هر روز در یک زمین مشغول به تمرین می‌شدند! این برای تیم بزرگی مثل استقلال به لحاظ شخصیتی درست نیست. استقلال همانطور که تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی را به خدمت می‌گیرد باید شرایط را برای اینکه به آن‌ها شخصیت بدهد هم فراهم کند.

وی ادامه داد: نبود یکسری از امکانات برای تیم‌های بزرگ خجالت‌آور است! در طول همه این سال‌ها ما پول را صرف نیروی انسانی کرده‌ایم. اینکه باید بازیکن و کادرفنی و... بیاوریم و قرارداد ببندیم درست است، اما آیا در طول این سال‌ها هزینه‌ای هم برای زیرساخت‌ها انجام شد؟ چیزی به املاک و دارایی‌های باشگاه اضافه شد؟ تمام پول را صرف نیروی انسانی کردیم در حالی که می‌شد با یک برنامه ریزی درست سالانه ۳۰ درصد از بودجه را صرف اضافه کردن امکانات باشگاه کرد.

وی افزود: با تفکری که در فوتبال ما حکم فرماست تا زمانی که به معنای واقعی بحث خصوصی سازی انجام نشود این مشکلات را داریم. فوتبال در همه دنیا یک صنعت کاملا درآمدزا است در حالی که در کشور ما یک رشته زیان ده است و تصور من این است که اگر فوتبال را به فوتبالی‌ها و بخش خصوصی واگذار کنند از کنار یک تیم فوتبال می‌توانند هزینه ۱۰ سال آینده تیم را در همان یک سال دربیاورند. استقلال و پرسپولیس منبع درآمدزایی هستند، ولی وقتی قوانین دست تیم‌های بزرگ ما با این همه هوادار را می‌بندد دچار این مشکلات می‌شویم که همیشه بازیکنان طلبکار یا جزو شاکیان باشگاه می‌شوند.

رحمتی در رابطه با قوانین مربوط به بسته شدن پنجره تیم‌ها عنوان کرد: خوشحالم که ۲،۳ سالی هست با وجود کمیته وضعیت شرایطی به وجود آمده که نتوان با پول بیت المال هر جوری خواستند قرارداد ببندند حالا دیگر باید پاسخگو باشیم و اگر رایی صادر شود که منجر به محرومیت باشگاه شود پنجره نقل و انتقالاتی تیم بسته می‌شود، پس چقدر خوب است که مدیران با همین شیوه دولتی هم فکر کنند که بخش خصوصی هستند، آیا اگر این تیم‌ها برای خودشان بود در بستن قرارداد‌ها ظرافت بیشتری به خرج نمی‌دادند؟ تحلیل و ارزیابی بیشتری برای جذب بازیکن نمی‌کردند؟ یا رقم قرارداد بازیکن به راحتی دو برابر می‌شد؟ اگر تیم خصوصی بود قرارداد‌ها به این شکل می‌توانست افزایش پیدا کند؟

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص حضور مجیدی در استقلال خاطر نشان کرد: با آمدن مجیدی شرایط روحی و روانی تیم بهتر شده است. استقلالی‌ها اگر بخواهند نتیجه بگیرند باید به بحث ثبات بهای بیشتری بدهند. باید به مربی فرصت بدهند جا بیفتد، مربیان زیادی در لیگ هستند که مدیریت به آن‌ها فرصت داده و حمایت‌شان کرده است و این از مهم‌ترین دلایل موفقیت آن‌ها بوده است.

وی در پایان گفت: همان طور که یک مربی می‌آید و با کسب نتایج ضعیف به راحتی می‌توانیم او را کنار بگذاریم باید قرارداد‌ها را به گونه‌ای تنظیم کنند که مربی هم در صورت کارایی بالا نتواند به راحتی از تیم جدا شود. استقلال و سپاهان به لحاظ مهره از قوی‌ترین تیم‌های ایران هستند. استقلال به لحاظ مهره و تعداد بازیکن شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس دارد، اما ثباتی که در پرسپولیس هست در استقلال نیست. گل‌محمدی توانست با تعداد بازیکن کمتر که هماهنگی زیادی هم با هم داشتند نتایج بهتری بگیرد در حالی که نفرات استقلال نسبت به نفرات پرسپولیس بهتر هستند!

بیشتر بخوانید: پورموسوی: نمی‌دانم چرا سازمان لیگ اینطور برنامه‌ریزی می‌کند/ این هفته از لحاظ ذهنی روی بچه‌ها کار می‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: کیانوش رحمتی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال کیانوش رحمتی استقلال تیم های بزرگ برای تیم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده و حالا به نظر می‌رسد ایده علی خطیر برای تیمداری در فوتبال زنان در آستانه اجرایی‌شدن قرار گرفته و با مشخص‌شدن مالکیت جدید، منابع مالی لازم در این زمینه هم قرار است تامین شود. البته که بحث تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان، از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، اما در ماه‌های اخیر مورد توجه مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته بود و مسکوت‌ماندن آن‌هم به‌واسطه مشکلات مالی بود.

به گزارش ورزش سه، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان حدود 4 ماه دیگر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال با توجه به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمداری فوتبال زنان و البته احتمال الزامی‌شدن آن از سال آینده، به دنبال فعالیت در این رشته هستند و رایزنی‌های نهایی برای آغاز پروژه تیمداری در فوتبال زنان در حال انجام است و با وجود آنکه بحث احتمال حضور استقلال در لیگ دسته دوم فوتبال زنان مطرح بود، اما آبی‌ها به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی رایزنی‌های خود برای خرید امتیاز لیگ برتری را آغاز کرده‌اند که آن‌ها در تلاش هستند تا تیمی پرستاره را برای حضور در فوتبال زنان آماده کنند. در این زمینه، خبرهای ضدونقیض و جالب‌توجهی به میان آمده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حضور مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی در کسوت سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال تهران است؛ آن‌هم در حالی‌که جعفری هیچ‌گاه در لیگ برتر هدایت تیمی جز خاتون را نپذیرفته است!


مرضیه جعفری در مصاحبه اخیرش صراحتاً از علاقه‌اش به تیم استقلال پرده برداشت و در چند نوبت هم برای آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان جواد نکونام در فصل جاری آرزوی کسب عنوان قهرمانی را کرده بود. بدون‌شک تیمداری استقلال در فوتبال زنان و انتخاب مرضیه جعفری به عنوان سرمربی، اتفاقی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود و به اصطلاح آبی‌ها در آغاز راه می‌توانند بمبی بزرگ را منفجر کنند.

باید دید در حالی‌که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم داغ است، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری، با حضور مالک جدید، طلسم عدم حضور استقلال در فوتبال زنان شکسته خواهد شد و آن‌ها با انتخاب مرضیه جعفری و ساخت تیمی پرستاره برای شروعی رویایی در فوتبال زنان پا پیش خواهند گذاشت یا خیر. طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان مسجل شده و حتی انتخاب چهره پرافتخاری چون مرضیه جعفری هم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898821

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد