Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:09:21 GMT

رفع مشکلات کشور جز از مسیر صندوق رای ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۰۳۷

رفع مشکلات کشور جز از مسیر صندوق رای ممکن نیست

محمد آشوری تازیانی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به فردی رای می‌دهند که قرار است چهار سال دولت را مدیریت کند و این امر حساسیت انتخابات ریاست جمهوری را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: جوانان با حضور خود هم در نقش کاندیدا و هم در پای صندوق رای باعث پیشرفت و آبادانی کشور می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشوری ابراز کرد: باید به جوانان فرصت داد تا خود را محک بزنند و به اثبات برسانند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در همه دوره‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جوانان توانایی خود را به اثبات رساندند.

در خرداد ۱۴۰۰ شاهد حضور پرشور مردم هستیم

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات خرداد ۱۴۰۰ در وضعیت حساسی برگزار می‌شود و مشارکتی بی نظیر را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: مشارکت بالای مردم وابسته به جناح و حزب خاصی نیست و از علاقمندی آنان به کشور و نظام جمهوری اسلامی نشان دارد.

آشوری تصریح کرد: باجود مشکلات و اشکالات، مردم با هشیاری و مشارکت بالا در انتخابات پیش رو مانند همیشه اعتماد و اعتقاد خود به جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان می‌رسانند.

وی ادامه داد: همزمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری جلوه خوبی از نماد وحدت ملی را در کشور رقم می‌زند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که وارد عرصه انتخابات شورای شهر و روستا می‌شوند باید خودشان را ارزیابی کرده و توانایی‌های خود را احصا کرده باشند.

وی افزود: این افراد اگر احساس توانمندی و ظرفیت خدمت در شوراهای شهر و روستا بر اساس آنچه در  قانون مشخص شده است را دارند، در انتخابات حضور یابند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا، انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی شورای شهر انقلاب اسلامی ایران مشارکت انتخاباتی قشم قانون اساسی جمهوری اسلامی خلیج فارس بندرعباس تنگه هرمز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی شورای شهر انقلاب اسلامی ایران مشارکت انتخاباتی قشم قانون اساسی جمهوری اسلامی خلیج فارس بندرعباس تنگه هرمز اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود