Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال آمار مرسوله‌های صادره تجارت الکترونیک استان ۳۱ هزار و ۴۰۰ فقره و آمار مرسوله‌های وارده نیز ۱۵۰ هزار و ۳۶۱ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۰۶ هزار و ۴۶۳ مرسوله به صورت تجارت الکترونیک جابجا شد، اضافه کرد: پارسال هشت هزار و ۶۵۶ مرسوله صادره و ۹۷ هزار و ۸۰۷ مرسوله وارده در قالب تجارت الکترونیک در کردستان جابجا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل پست کردستان میزان رشد مرسوله‌های تجارت الکترونیک صادره را ۲۶۲ درصد و وارده را ۷۳.۵۳ درصد اعلام کرد و یادآور شد: در سال جاری چهار میلیون و ۵۵ هزار مرسوله در استان جابجا شد که یک میلیون و ۷۵۵ هزار مرسوله صادره و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مرسوله هم وارده بوده است.

محمدی به رشد ۲۰ درصدی جابجایی مرسوله‌های پستی در سال جاری نسبت به پارسال اشاره کرد و افزود: ترافیک مرسوله‌های صادره در سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۵.۷ درصد و مرسوله‌های وارده ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک کردستان ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک کردستان شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک کردستان ارتباطات اخبار کنکور تجارت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، گفت: فاز اول آب‌شیرین‌کن چابهار- کنارک که بر اثر طوفان دچار آسیب و از مدار خارج شده بود، به مدار مصرف بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، علیرضا قاسمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل جنوب سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر کشور در فرمانداری کنارک برگذار شد، اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه سرمایه‌گذار بخش خصوصی و کارکنان این شرکت فاز اول کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک طی 15 ساعت کار مداوم وارد مدار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مخازن ذخیره آب ساکنان چابهار و کنارک آبگیری و هیچ‌ مشکلی بابت تامین آب ساکنان این شهرها برای 24 ساعت آینده وجود نخواهد داشت، افزود: پیش‌بینی می‌شود، فاز دوم آب‌شیرین‌کن نیز، پس از احیای تابلوهای برق تا صبح پنج‌شنبه وارد مدار شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شبکه آب مناطق سیل زده گفت: در حال حاضر بر اساس برآوردهای اولیه، شبکه آب 78 روستا به دلیل طغیان رودخانه‌ها، تخریب چاه‌ها و منابع تولید و همچنین شکستگی خطوط انتقال آب از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بسته بودن بخش اعظمی از مسیرهای مواصلاتی روستایی و عدم دسترسی به روستاها امکان افزایش روستاهای دچار اختلال وجود دارد.

قطع برق 228 روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع برق در جنوب استان، درحال حاضر شبکه برق 228 روستای این منطقه قطع است.

محمد رئیسی اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب استان برق 445 روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق 217 روستا پایدار شد.

وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی‌برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست ها برق بیش از 200 روستا پایدار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیروهای عملیاتی و اصلاح شبکه های برق است.

وی افزود: در حال حاضر، 202 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و 6 دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

احمد وحیدی وزیر کشور عصر روز چهارشنبه، برای نظارت مستقیم بر روند مدیریت بحران سیل در سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه کنارک وارد استان شد و با همراهی استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، از نزدیک آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده در جنوب این استان را بررسی کرد.

وی پس از بازدیدهای میدانی از مناطق آسیب‌دیده در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران جنوب استان حاضر و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده تاکنون، دستورات لازم برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات ناشی از وقوع سیل را صادر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک در آموزش و پرورش تا سال ۱۴۰۷
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • دلیل تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • استقبال ۹۰ درصد یزدی‌ها از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • تجارت خارجی ۶۰.۸ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور دنیا
  • ماجرای تأخیر ارسال مرسولات پستی در ایام عید چه بود؟
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان