Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ «کامبیز رستمی» روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طبق شیفت‌بندی‌های انجام شده در ۶ روز ابتدایی تعطیلات نوروزی که از شنبه ۳۰ اسفند آغاز و تا پنجشنبه پنجم فروردین ادامه پیدا می‌کند دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ سطح استان خدمات لازم را به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی افزود: بر این اساس از روز شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰، سه دفتر پلیس به اضافه ۱۰ در شهر کرمانشاه مستقر در میدان آزادی، میدان فردوسی و بلوار طاق بستان در خدمت شهروندان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رستمی ادامه داد: در تاریخ ذکر شده مرکز پلیس ۱۰+ سرپل ذهاب واقع در سه راه قصرشیرین، اسلام آبادغرب واقع در خیابان شهید چمران، جوانرود واقع در میدان فلسطین، پاوه واقع در خیابان امام محمدغزالی، کنگاور واقع در میدان بسیج، صحنه واقع در میدان مطهری و ثلاث باباجانی واقع در میدان معلم نیز خدمات لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

معاون فاوا انتظامی استان تصریح کرد: در روزهای سه شنبه سوم فروردین تا پنجشنبه پنجم فروردین نیز سه دفتر پلیس ۱۰+ در شهر کرمانشاه به آدرس میدان آزادی جنب زیارتگاه سیده فاطمه، شهرک مسکن ایستگاه عدالت و میدان جمهوری چهار راه وکیل آقا دائر خواهد بود.

وی گفت: در قصرشیرین نیز دفتر پلیس ۱۰+ واقع در میدان مهدیه خیابان معلم، اسلام آبادغرب میدان امام خمینی (ره)، جوانرود بلوار انقلاب، پاوه خیابان امام محمدغزالی، کنگاور بلوار انقلاب، هرسین میدان آزادی، گیلانغرب میدان شهدا و سنقر و کلیایی میدان سپاه نیز آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سرهنگ رستمی در پایان گفت: مراکز پلیس به اضافه ۱۰ در ایام تعطیلات نوروزی از ساعت هشت تا ۱۳ پذیرای مراجعان خواهند بود.

برچسب‌ها نوروز دفاتر پیشخوان فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوروز دفاتر پیشخوان فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه نوروز دفاتر پیشخوان فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه اخبار کنکور واقع در میدان پلیس ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل