Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس-گروه رادیو و تلویزیون: برادران محمودی آثار شناخته شده ای را در سینما و تلویزیون تولید کرده اند. آنها در آثار خود همواره نگاهی هم به وضعیت زندگی مردم افغانستان در ایران داشته اند. حالا و برای اولین بار نوید محمودی در قامت تهیه کننده و سروش محمدزاده در قامت کارگردان سریال «هم بازی» را برای نوروز شبکه دو سیما تدارک دیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال از 27 اسفند ساعت 21:30 از شبکه دو سیما بروی آنتن می رود.

** کارگردانی که برای اولین بار به تلویزیون آمده است

با اینکه سروش محمدزاده تا به حال در سینما و حتی نمایش خانگی آثاری را کارگردانی کرده است اما هم بازی اولین تجربه او در عرصه تصویر آن هم تلویزیون به شمار می رود. محمدزاده این روزها سریال سیاوش را با طرح موضوعی اجتماعی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش دارد. از آنجایی که آثار قبلی او دغدغه های اجتماعی و مسائل مبتلابه جوانان در جامعه را داشت به احتمال فراوان کارهای بعدی او نیز در همین فضا قرار دارد.

** محمودی این بار بدون برادر

نوید محمودی تا به حال همه آثارش را به همراه برادرش ساخته است. اما در هم بازی برای اولین بار است که این دو با هم همکاری ندارند و نوید محمودی از حضور سروش محمدزاده استفاده کرده است. هرچند او در این سریال تهیه کنندگی را به عهده دارد.

 

** نوروز و پخش کاری با دغدغه ولی شیرین

به طور معمول شبکه های تلویزیونی ترجیح می دهند تا در نوروز شادترین سریال هایشان حتی اگر کمدی صرف نباشد را برای مخاطبان در نظر بگیرند و پخش کنند. اما از سال 98 تاکنون شبکه دو نشان داده که می توان در ایام نوروز کار اجتماعی و جدی هم پخش کرد و مخاطب هم داشت.

سریال بر سر دوراهی ساخته بهرنگ توفیقی یکی از این موارد است که در سال 98 از شبکه دو بروی آنتن رفت. حالا این امید می رود که هم بازی نیز بتواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.

** دغدغه جوانان و اشتغال؛ رکن اصلی کارهای محمودی

در همه آثاری که برادران محمودی ساخته اند اشتغال و ازدواج دو رکن اصلی است. آنها بیش از هر چیزی دغدغه جوانان و مسائل مربوط به آنها را دارند و این در همه آثار چه سینمایی و چه تلویزیونی شان مشهود است.

 

** حضور افغانستانی ها در یک سریال تلویزیونی

این طبیعی است که هر کارگردانی بخواهد دغدغه هم وطنان خود را در قالب سریال و یا هر اثر نمایشی به تصویر بکشد و در هم بازی محمودی به همراه محمدزاده زندگی یک کارآفرین نمونه افغانستانی را روایت می کنند که این اتفاق برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی رخ می دهد.

** حسن زاده: دغدغه جامعه را در این سریال نشان دادیم

«وحید حسن زاده» نویسنده سریال هم بازی که به همراه همسرش «مریم اسمی خانی» این سریال را به نگارش درآورده اند، در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره این سریال گفت: سریال ما چند ویژگی دارد که یکی از آنها بحث کارآفرینی است و به موازات آن به زندگی چند جوان ورود می کنیم.

وی ادامه داد: در بستر این سریال سعی کردیم مسائل اجتماعی که امروز دغدغه جامعه شده است را به تصویر بکشیم.

این نویسنده همچنین درباره همکاری خود با برادران محمودی گفت: نوید محمودی در این سریال طراحی قصه و تهیه کنندگی را به عهده دارد. ما قبل از این سریال دو همکاری مشترک در دو تله فیلم قلب ها با خبر از عاطفه اند و کنار تو می خندم داشتیم.

 

** پرداختن به زندگی کارآفرینان

یکی از مسائلی که این روزها بیش از پیش به آن توجه می شود حمایت از کارآفرینان نمونه است. در شرایطی که بسیاری از خانواده ها بار فشار اقتصادی را بر روی دوش می کشند، برخی ها هم هستند که با ایده و طراحی جالبی که در ذهن خلاقشان دارند، کسب و کاری حلال برای خودشان به راه انداختند و از آن طریق امرار معاش می کنند.

قصه اصلی سریال «هم بازی» نیز همین است. لیلا دختری موفق که برای خود کارآفرینی نمونه است و البته از افغانستانی تبارها هم به شمار می رود که در ادامه قصه علاوه بر زندگی کاری او شاهد زندگی شخصی اش هم خواهید بود.

** بهره گیری از جوان ها در داستان

اگر نگاهی گذرا به سریال های سایه بان و دلدار داشته باشید متوجه می شوید در هر دوی این آثار، جوان ها نقش اصلی هستند و در کنار آنها بزرگترها و پیشکسوت های بازیگری به ایفای نقش می پردازند. در هم بازی هم به همین شکل است و حسین مهری،‌ دیبا زاهدی، ‌نیلوفر کوخانی، امیر کاظمی از این جوان ها هستند.   

 

** رونمایی از قصه ای عاشقانه

یکی از برگ برنده های این سریال روایت عاشقانه ای است که برای مخاطب تعریف می کند. در داستان هم بازی شاهد دو ماجرای عاشقانه بین دو زوج خواهید بود. لیلا و بهروز از طرفی و مهران ‌و آوا نیز از سویی دیگر راوی این قصه های عاشقانه هستند.

** کامران تفتی و حضور پررنگ در تلویزیون

کامران تفتی یکی از بازیگران پر کار این روزهای تلویزیون محسوب می شود. او در این سالها در سریال های سایه بان، برادر جان، بچه مهندس، زمین گرم و ... حضور داشته و در همه این سریال ها نیز نقشی محوری را ایفا کرده است.

 

او چندی پیش اجرای فصل دوم مسابقه دست فرمون را برای شبکه نسیم به عهده داشت که قبل از تفتی، کامبیز دیرباز در این مسابقه مجری بود. همچنین تفتی اجرای «وقتشه» که برنامه ای متفاوت درباره ازدواج بود را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

اما او در سریال هم بازی ایفاگر یکی از نقش های اصلی داستان است و در اینجا و دومین همکاری با برادران محمودی با گریمی متفاوت ظاهر شده است.  

 

** جوان هایی که در کارهای دیگر امتحان پس دادند

دیبا زاهدی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن، پادینا کیانی، خیام وقار از جمله جوان های بازیگری هستند که قبل از حضور در سریال هم بازی در سریال های شاخصی حاضر شدند.

دیبا زاهدی در سریال آقازاده و بوم و بانوی یکی از نقش های اصلی را بازی می کرد. نیلوفر کوخانی در سریال خانه امن در نقش تابان هدایت خواهر ثمین هدایت رئیس باند پولشویی را ایفا می کرد.

مریم مومن نیز «فخرالزمان» بانوی عمارت بود که دو سال پیش از شبکه سه پخش شد. پادینا کیانی نیز یکی از جوان های بازیگر در سریال صفر بیست و یک بود و با این سریال به دنیای هنر معرفی شد.

همچنین خیام وقار که بیشتر در زمینه تئاتر فعالیت دارد، در بچه مهندس 3، زندگی از نو و خانواده دکتر ماهان نیز بازی کرده است.

 

به گزارش فارس، ‌دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفرکوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محیا دهقانی،  محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی، مهتاب شیروانی با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند از بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال جوانان سریال هم بازی سریال نوروزی شبکه دو نوید محمودی سروش محمدزاده کارگردان برادران محمودی برای اولین بار نوید محمودی دیبا زاهدی سریال ها هم بازی شبکه دو جوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

روح‌الله مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 6083956

دیگر خبرها

  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • «غریبه» اولین عاشقانه پلیسی تلویزیون/ شرایط ساخت «افعی تهران ۲»
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس