Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهند. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به قدس اشغالی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست منطقه «کفر قدوم» واقع در شمال قدس اشغالی را مورد هجوم قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این حمله درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی درگرفت.

نظامیان صهیونیست در این حمله از گلوله‌های جنگی و گازهای اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند. فلسطین الیوم اعلام کرد که دهها شهروند فلسطینی به دنبال درگیری‌ها در شمال قدس اشغالی به شدت زخمی شدند.

این اقدام خصمانه صهیونیست‌ها علیه شهروندان فلسطینی ساکن قدس اشغالی در حالی صورت گرفت که نظامیان این رژیم به صورت روزانه ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، فلسطینیان را بدون تفهیم اتهام دستگیر می‌کنند.

کد خبر 5171661 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی قدس اشغالی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران فلسطین عربستان سعودی روسیه افغانستان لبنان ترکیه جو بایدن انگلیس داعش نظامیان صهیونیست قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس نیروهای مقاومت با این عناصر وارد درگیری شدند. منابع خبری گزارش دادند که اشغالگران مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه شدند.

همچنین وقوع درگیری‌های شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در شهر حلحول واقع در شمال الخلیل گزارش شده است.

گردان‌های قدس شاخه نابلس اعلام کردند که نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور اردوگاه عسکر وارد درگیری شدند.

در جریان این درگیری‌ها نیروهای فلسطینی موفق شدند با استفاده از چندین بمب و نارنجک تجهیزات نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

علاوه بر این درگیری‌هایی نیز در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه به وقوع پیوست که به دنبال آن جوانان فلسطینی با یک بمب قدرتمند عناصر صهیونیست را هدف قرار دادند.

کد خبر 6087220

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • زخمی شدن ۲ اسراییلی در عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • حزب‌الله: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم