Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@05:23:19 GMT

غربالگری کرونایی مسافران در مرز‌ها تا ۱۵ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۲۹۳۳

سخنگوی هلال احمر با بیان اینکه طرح غربالگری مسافران در مرز‌ها آغاز شده است، گفت: پیش بینی ما برای ادامه این طرح تا ۱۵ فروردین است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای محمد نصیری، سخنگوی جمعیت هلال احمر درمورد طرح امداد و نجات نوروزی اظهارکرد: امسال برای دومین سال است که طرح امداد نوروزی را به مفهوم امدادی که بیش از سی سال در حال برگزاری بود، نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در توضیح این مطلب گفت: در گذشته در ورودی شهر‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای به مسافران خدمات رسانی می‌کردیم، اما امسال به خاطر محدودیت‌های کرونایی دومین سالی است که این کار را انجام نمی‌دهیم.
سخنگوی جمعیت هلال احمر عنوان کرد: هلال احمر امسال بنا بر مصوبه ستاد کرونا، در کنار وزارت بهداشت طرح غربالگری مسافران ورودی و خروجی کشور را در مرز‌های ورودی کشور انجام می‌دهد تا از تشدید شیوع این بیماری منحوس جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه هلال احمر در این طرح، معین وزارت بهداشت است، گفت: تأمین نیروی انسانی برای ارائه خدمات در این حوزه با هلال احمر است و بر اساس دستورالعمل‌ها افرادی که وارد کشور می‌شوند باید آزمایش شوند و علاوه بر آزمایش، از نظر تب و اکسیژن خون نیز بررسی خواهند شد.
نصیری با تذکر این نکته که ارائه خدمات جاده‌ای برای مسافران همچون گذشته ادامه دارد، گفت: ما از مردم عاجزانه تقاضا داریم که امسال هم سفر‌ها را محدود کنند یا مسافرت نروند.
وی با اشاره به اینکه طرح غربالگری مسافران داخلی در سال گذشته انجام می‌شد، گفت: امسال ورود و خروج از شهر‌های قرمز که ممنوع اعلام شده است، اما امسال برای سایر مناطق هم غربالگری داخلی و خدمت خاصی ارائه نمی‌دهیم. برچسب ها: هلال احمر ، غربالگری کرونا ، مسافران ، مرزها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هلال احمر غربالگری کرونا مسافران مرزها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان کرمان به‌ویژه مناطق جنوب و شرق این استان، تعداد ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی برای امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: برای ارائه خدمات امدادی به مردم ۵۵ پایگاه امداد و نجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع و شعب هلال احمر در سطح استان کرمان آماده هستند.

کد خبر 6078501

دیگر خبرها

  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید
  • آماده‌باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان/ بارش شدید باران در جنوب کشور
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش شدید باران
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند/ آغاز عمره از ۳ اردیبهشت
  • حضور ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳ / زائران دیالیزی به حج مشرف نمی‌شوند
  • ۵٩۵ نفر از داوطلبان امکان اعزام به حج تمتع را پیدا نکردند
  • ۱۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال در حج ۱۴۰۳/اعزام ۳۸۰ نفر کادر درمان به عربستان
  • انجام معاینات پزشکی۶۸۳حجاج کردستانی/ارائه خدمات توانبخشی به۳۶۴نفر