Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: طرح تفصیلی شهر بندرعباس بعد از گذشت مدت زیادی در کمیسیون ماده 5 استانداری هرمزگان مصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اسلام باوقار در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تقدیر وتشکر از زحمات مجموعه استانداری، شهرداری، شورای شهر و مسکن وشهرسازی در به نتیجه رسیدن طرح تفصیلی شهر بندرعباس بیان داشت: طرح تفصیلی شهر بندرعباس بعد از گذشت 30 سال در این دوره از شورای شهر به سرانجام رسید، که تصویب این طرح به قانونمند کردن ساخت و سازها و حل مشکلات و ارائه خدمات بهینه و مطلوب تر به شهروندان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در سالیان اخیر، بالاخص در یکسال گذشته جلسات متعددی با حضور استاندار هرمزگان، معاونین وی، شهرداری بندرعباس، شورای شهر و مسکن و شهرسازی برگزار شد که اتفاق خوبی برای شهر بندرعباس رقم می خورد و این طرح نوید بخش و چشم انداز خوبی برای آینده شهر بندرعباس می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ساماندهی و بهسازی بافت فرسوده  و قدیم با همراهی و مشارکت مردم یکی از ارکان طرح تفصیلی می باشد و بعد از ابلاغ این طرح امیداریم در سال 1400 بسیاری از مشکلات ناشی از ساخت و سازها و همچنین مشکلات مردم در بافتهای فرسوده نیز کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر هرمزگان طرح تفصیلی شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس

صحن علنی امروز (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

مجتبی یوسفی عضو هیئت‌رئیسه مجلس دستورکار امروز را به شرح ذیل اعلام کرد:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ 

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جزء ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس