Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تمدید تعلیق پرواز‌ها بین ایران و انگلیس تا 11 اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: پرواز‌های بین ایران و عراق فقط برای بازگشت اتباع دو طرف برقرار است.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدحسن ذیبخش افزود: پرواز‌های بین ایران و انگلیس برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونای انگلیسی، مجدداً تا 11 اردیبهشت 1400 برابر با اول ماه می 2021 میلادی تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: بین دو کشور هیچ پروازی انجام نمی‌شود.
وی همچنین از تعلیق پرواز‌ها بین ایران و عراق تا 10 فروردین سال 1400 خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پرواز‌ها بین ایران و عراق تعلیق شده است.
ذیبخش با تأکید بر اینکه پذیرش مسافر ایرانی از مبدا ایران و مسافر عراقی از مبدا عراق مجاز نیست، افزود: با این حال برای بازگرداندن اتباع دو کشور پرواز‌هایی بین ایران و عراق انجام می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: اتباع ایرانی در کشور عراق می‌توانند با مراجعه به آژانس و ارائه پاسپورت و گذرنامه نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مسافران این پرواز حتماً باید تست منفی کرونا داشته باشند.
ذیبخش افزود: ممنوعیت پرواز از 32 مقصد خارجی از جمله انگلیس، آفریقای جنوبی، آنگولا، آرژانتین، بولیوی، بوتسوانا، برزیل، بوروندی، کیپ ورد، شیلی، کلمبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو، اکوادور، اسواتینی، گینه فرانسوی، لسوتو، گویان، مالاوی، موریتانی، موزامبیک، نامیبیا، پاناما، پاراگوئه، پرو، رواندا، سیشیل، سورینام، تانزانیا، اوروگوئه، ونزوئلا، زامبیا و زیمباوه همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعلیق پرواز انگلیس عراق بین ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیرکل فرودگاه‌های فارس اعلام کرد: پرواز‌ها به مقصد شیراز و از مبدا شیراز که از بامداد امروز جمعه به دلیل حفظ ایمنی کنسل شده بود از سر گرفته شد.
فخرالدین کشاورز گفت: طبق اطلاعیه شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران درباره تعلیق پرواز‌ها در چند فرودگاه کشور؛ فرودگاه شهید دستغیب شیراز به حالت تعلیق درآمده بود لذا پرواز‌ها در این فرودگاه به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شده بود.
مدیرکل فرودگاه‌های فارس ادامه داد: فرودگاه شهید دستغیب شیراز هم اکنون پذیرش مسافر دارد.

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شیراز
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز
  • تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • تعلیق پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور
  • تعلیق پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز
  • فوری/ انفجار در مناطق مرکزی ایران / اسرائیل به ایران، عراق و سوریه حمله کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است