Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی، شماره دوم گاهنامه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی «معنا» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبایی، شماره دوم گاهنامه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی «معنا» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در شماره دوم گاهنامه فرهنگی و اجتماعی و سیاسی «معنا» به مدیرمسئولی و سردبیری محمدعلی شبانی به بررسی برخی نهادهای حاکمیتی مثل مجلس و دولت و عملکرد آن‌ها و همین طور نقش مردم پرداخته می‌شود.

 

از جمله موضوعاتی که در این نشریه مطالعه می‌کنید، می‌توان به صندلی قدرت یا خدمت، از آخر مجلس، صف اولی‌ها، حق مردم، حقیقت حکومت و بی‌انتقادپذیری اشاره کرد.

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معنا تازه های نشریات نشریات دانشجویی شماره دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصدوچهل به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز انتشار گرفت 
  • نشریه علمی «آموزش زبان دوم» دانشگاه آزاد مشهد مجوز نشر گرفت 
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • نظام ناسالم مناسبات بین‌المللی در برابر اقدامات اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» و لزوم جدی گرفتن دیپلماسی انقلابی
  • عملیات «وعده صادق» و چرخش گرایشات به سمت ایران در معادلات سیاست خارجه
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی