Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@22:14:00 GMT

راموس تا ۲۰۴۶ در تیم ملی اسپانیا!

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۳۳۴۶

راموس تا ۲۰۴۶ در تیم ملی اسپانیا!

لیست تیم ملی اسپانیا برای دیدارهای پیش رو در ماه مارچ اعلام شد و مطابق انتظار نام سرخیو راموس نیز در لیست لوئیس انریکه دیده می‌شود.

سرمربی لاروخا در مصاحبه ای در مورد احتمال تداوم حضور سرخیو راموس در تیم ملی و البته شایعات جدایی او از رئال مادرید صحبت و به تمجید از سرخیو راموس پرداخته است. انریکه گفت: «شما اشتباه شنیدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس نگفت جام جهانی ۲۰۲۶، بلکه گفت جام ۲۰۴۶. هیچ کس تا به حال موفق به حضور در ۶ جام جهانی نشده است، اما اگر یک نفر بتواند این کار را انجام دهد نامش سرخیو راموس خواهد بود. نمی‌دانم آیا راموس تا آن مقطع قادر به حضور در ترکیب تیم ملی اسپانیا خواهد بود یا خیر، اما من در حال حاضر از در اختیار داشتن چنین بازیکنی خوشحالم. او درباره ماندن راموس در اسپانیا و تمدید قرارداد احتمالی او با رئال مادرید گفت: این موضوع مسئولیت من نیست. بهترین کاری که یک انسان می تواند انجام دهد تمرکز و لذت بردن از زمان حال است، زیرا آینده نامشخص است، حالا بعد از ظهر است و من در حال حاضر بیش از حد ریسک کرده ام».

فقط یک رئالی

نکته جالب از این لیست ۲۳ نفره حضور تنها ۱۲ بازیکن شاغل در لالیگای اسپانیا است که سهم بارسلونا دو بازیکن و سهم رئال مادرید یک بازیکن است. اتلتیکومادرید نیز تنها دو بازیکن در این لیست دارد. منچسترسیتی و پپ گواردیولا با سه بازیکن، بیشترین تعداد ملی پوش اسپانیا را در ترکیب خود دارند. انریکه در مورد دعوت فقط یک بازیکن از رئال مادرید توضیح داد: من به این مسائل توجه نمی‌کنم و نمی‌دانم بیشتر از کدام باشگاه بازیکن دعوت کرده‌ام. من برای خوشحال کردن کسی لیست نمی‌دهم و این مسائل برایم بی اهمیت است». 

لیست تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: دیوید دخه‌آ – روبرت سانچس – اونای سیمون / مدافعان: پدرو پورو – اریک گارسیا – سرخیو راموس – دیگو یورنته – ایناگو مارتینز – جوردی آلبا – خوزه لوئیس گایا / هافبک‌ها: سرخیو بوسکتس – رودری – تیاگو– مارکوس یورنته– سرخیو کانالس – کوکه – فابین رویز  / مهاجمان: جرارد مورنو – فران تورس – میکل اویارزابال – آلوارو موراتا – برایان گیل– دنی اولمو

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا رئال مادرید بارسلونا تیم ملی اسپانیا رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان!

به گزارش مشرق، انتشار لیستی از دریافتی‌های علی فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. بسیاری از مدیران استقلال در ادوار گذشته حقوق و پاداش می‌گرفتند و فتح‌الله‌زاده هم خودش می‌گوید در ۶ ماه آخر این کار را کرده اما ۲۰ سال قبلی را هیچ‌کس ندیده و نمی‌گوید.

مصاحبه با مدیرعامل سابق استقلال می‌تواند به رفع ابهامات کمک کند.

در فضای مجازی نوشته‌اند که شما بابت بردهای استقلال پاداش می‌گرفتید.
خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.

چطور؟
ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

فکر می‌کنید چرا ناگهان این لیست بیرون آمده است؟
این دیگر به وجدان آقایان برمی‌گردد. حتماً الان هم مشکل استقلال من هستم!

فکر می‌کنید استقلال بتواند در کورس رقابت با پرسپولیس قهرمان شود؟
بله، انشاءالله قهرمان می‌شویم. بنده شانس استقلال را بیشتر می‌دانم اما بچه‌ها باید ۶ بازی باقی‌مانده را به چشم فینال ببینند و بسیار باهوش و کم‌اشتباه باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • تظاهرات در اسپانیا برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه
  • رئال مادرید - بارسلونا/ جدال نابرابر غول‌ها اسپانیا، تکلیف قهرمان مشخص می‌شود؟
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو