Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:51:33 GMT

انتقال آب از خلیج فارس صرفاً برای صنایع است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۴۳۰۸

انتقال آب از خلیج فارس صرفاً برای صنایع است

استاندار اصفهان گفت: انتقال آب از خلیج فارس نه برای کشاورزی بلکه صرفاً برای صنایع است و ربطی به تخصیص‌های دیگر ندارد چرا که به دلیل کاهش منابع آب‌های زیرزمینی شاهد فرونشست زمین در بخش‌هایی از استان از جمله فرودگاه اصفهان، دشت‌های برخوار، مهیار و دامنه هستیم و این اقدام یک تخصیص فوق‌العاده برای تأمین آب پایدار صنایع استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی صبح امروز در آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدا همزمان با میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار اظهار کرد: روزهای آخر سال، ایام بسیار حساس و پرکاری است، اما به دلیل اهمیت و جایگاه این سالن بر خود لازم به حضور دانستم تا ارادت خود را به ساحت مقدس شهدا و خانواده آنها ابراز کنم.

وی ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های کارکنان خدوم شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه شش که در احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا به عنوان یک اقدام خوب فرهنگی همت داشتند، گفت: خوشبختانه نگرش شهرداری انجام اقدامات فرهنگی است که این دیدگاه ستودنی و قابل تقدیر است؛ شهرداری اقدامات زیربنایی خوبی را در سه سال و نیم اخیر با همدلی و همراهی شورای شهر انجام داده که جای تقدیر دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به سقف سالن گلستان شهدا پیشنهاد کرد: مهندسان از پایانه پروازهای خارجی اصفهان بازدید کرده و الگوگیری کنند تا سقف سالن اجتماعات گلستان شهدا نیز به سبک هویت شهر اصفهان احداث شود.

وی تأکید کرد: اینکه سازمانی در شهر برای انجام خدمت، تفکر فرهنگی داشته باشد بسیار با ارزش است و موضوع مطرح شده در خصوص سقف پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در حد تذکر است.

رضایی ادامه داد: گواهی می‌کنم کارهای باارزش و بااهمیت زیادی انجام شده و البته باید اقدامات بیشتری نیز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه به عنوان یک هدیه برای مردم و تحقق یکی از مطالبات آنها انتقال آب از خلیج فارس ۲۴ اسفند ماه سال جاری به دستور ریاست جمهوری عملیاتی شد، گفت: این موضوع به عنوان مطالبه بحق و به جای مردم اصفهان یک قدم اساسی و مهم به شمار می‌آید، امیدوارم هرچه زودتر با همدلی و همراهی و هم زبانی این مهم عملیاتی شود تا شاهد تأمین آب پایدار برای صنایع استان باشیم.

استاندار اصفهان تأکید کرد: انتقال آب از خلیج فارس نه برای کشاورزی بلکه صرفاً برای صنایع است و ربطی به تخصیص‌های دیگر ندارد چرا که به دلیل کاهش منابع آب‌های زیرزمینی شاهد فرونشست زمین در بخش‌هایی از استان از جمله فرودگاه اصفهان، دشت‌های برخوار، مهیار و دامنه هستیم و این اقدام یک تخصیص فوق‌العاده برای تأمین آب پایدار صنایع استان است.

وی اظهار کرد: اگر در انجام کارها خلوص نیت داشته باشیم و دین و تفکر ما رضایت خدا و شادی شهدا و در راستای آرمان شهدا و پاسداری از خون آنها و نظام جمهوری اسلامی باشد، بی شک موفق خواهیم بود.

رضایی خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده آب شرب اصفهان و ۱۴ شهر دیگر با اجرای پروژه‌ای با عنوان «اصفهان بزرگ» تأمین می‌شود تا قطعی آب شرب نداشته باشیم؛ امیدوارم سایر پروژه‌های انتقال آب نیز با همراهی مسئولان و مدیران محقق شود.

وی با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر نیت‌ها پاک باشد برکات زیادی به همراه خواهد داشت، افزود: خوشبختانه ۲.۵ برابر بودجه استان پول به اصفهان آمده اما برای افتتاح بسیاری از پروژه‌ها با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات خاص آن نمی‌توانیم حضور داشته باشیم، این در حالی است که اخیراً در یکی از روستاهای تیران و کرون ۹۶ گلخانه افتتاح شد و اینها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار اصفهان در پایان از تلاش‌ها و زحمات مدیریت شهری اصفهان و همه کسانی که در احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا نقش آفرینی کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان زاینده رود استاندار اصفهان گلستان شهدا فرونشست زمین عباس رضایی سالن اجتماعات گلستان شهدا انتقال آب از خلیج فارس استاندار اصفهان برای صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • لزوم حمایت هلدینگ خلیج فارس از ورزش در محیط پیرامونی
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • انتقال ضروری صنایع آلاینده اصفهان
  • انتقال صنایع آلاینده کوچکترین اقدام کنترل آلودگی هوای اصفهان است
  • جزیره‌ای با شن‌های نقره‌فام در خلیج فارس + فیلم
  • ورود رسمی ابرهلدینگ اقتصادی به خرید سهام استقلال!