Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، معاونت دانشجویی دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید، درب کلیه خوابگاه‌ها از ساعت ۱۵ عصر امروز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه بسته خواهد شد؛ لذا از دانشجویان عزیز تقاضا می‌شود نسبت به خروج از خوابگاه‌ها تا زمان مذکور اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است: بعد از این ساعت، امکان تردد در خوابگاه‌ها مقدور نیست و خوابگاه‌ها مجددا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت تغییر شرایط و محدودیت اسکان و تردد (با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا) زمان بازگشایی خوابگاه‌ها متعاقباً از طریق سامانه اسکان dorm.sharif.ir اطلاع رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است، دانشجویانی که مهلت اسکان آنان تاپایان سال جاری است، برای تخلیه کامل اتاق قبل از تاریخ مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1091225 برچسب‌ها خوابگاه دانشجویی دانشگاه شریف دانشگاه صنعتی شریف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشگاه شریف دانشگاه صنعتی شریف خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت

منصور انبیاء٬ رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت برای تمام دانشجویان خود خوابگاه تامین کرده و در اختیار آن ها قرار داده است.

او بیان کرد: کلنگ زنی زمینی را برای ساخت خوابگاه متاهلی برای ۷۰ زوج دانشجو در داخل دانشگاه انجام شده و کار ساخت این پروژه شروع شده است. این احتمال وجود دارد که تعداد واحدهای خوابگاه متاهلی در حال ساخت افزایش پیدا کند.

انبیاء تاکید کرد: دانشگاه علم و صنعت به دلیل جایگاهش هزینه های بیشتری از سایر مراکز آموزش عالی دارد. تامین هزینه های دانشگاه از طریق درآمدهای اختصاصی انجام می شود. دانشگاه علم و صنعت با گرفتن پروژه های مختلف با صنعت درآمد هایی را کسب می کند.

وی تاکید کرد:دانشگاه علم و صنعت ارتباط خوبی با دانشگاه های هم تراز بین المللی دارد و  معتقدم که جایگاه موضوع دیپلماسی علمی بهتر از گذشته باید باشد.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: در حال خاضر ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت در حال تحصیل هستند و این دانشگاه اولین مرکز آموزش عالی از نظر زیر ساخت های مجازی و الکترونیکی است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت خوابگاه های خود را باز سازی می کند و خدمات رفاهی بهتری در خصوص تغذیه به دانشجویان ارائه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ تخلیه آب از واحدهای مسکونی و اسکان اضطراری ۶۶۳ نفر
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • دستور تخلیه روستای کروچان جازموریان صادر شد
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور