Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@09:22:04 GMT

پالایشی‌ها در صف خرید سنگین بورس امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۴۹۴۵

پالایشی‌ها در صف خرید سنگین بورس امروز

برترین عرضه در صفوف فروش وآیند، بنو و سدور به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۰۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاملات بورس امروز (27 اسفند ماه 99) تا ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۴۳۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۸۵میلیارد تومان (۷۸درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۳۰میلیارد تومان (۳۱درصد کل) می‌شود، حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.حجم صف شرکت قند بیستون (قیستو) به ۱۰.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برترین عرضه در صفوف فروش وآیند، بنو و سدور رقم خورده است به طوری که فقط برای سهام بانک آینده بیش از ۴۰۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید شتران، قیستو و شگویا در نوبت انتظار است.

بانک‌ها و موسسات اعتباری کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۴۴۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه سیمان، آهک و گچ قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه فرآورده‌های نفتی با تقاضای خرید ۲۷۰میلیارد تومانی همراه است.

در جدول زیر حدود ۳۲درصد از سه هزار و ۶۶۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۲۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و ۳۱۵میلیارد تومان خواهد رسید.

 

 

پربیننده ترین ال ۹۰ چقدر ارزان شد؟ +جزئیات امیرحسین صدیق و همسرش از برنامه تلویزیون کنار گذاشته شدند اتوبوس سواری شبنم قلی خانی در روزهای کرونایی +عکس خبر خوش درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان فوری/ اعلام واجدان شرایط دریافت سود سهام عدالت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شاخص هم وزن نیز با ۲ هزار و ۸۳۳ واحد کاهش معادل ۳۹ صدم درصد در محدوده ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحد قرار گرفت.
نماد‌های شستا، فارس، وبملت، وامید و شبندر از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد فملی، فولاد، همراه و بوعلی با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.
نماد‌های ذوب، وبملت، فملی، فولاد، شپنا و خودرو هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.
شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۰۵ واحد کاهش به عدد ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحد رسید.
نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس و سپهر از نماد‌های با تاثیر منفی و نماد‌های ارفع، تجلی و بگیلان از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.
بازار امروز سهام شاهد ۱۷۸ نماد مثبت برابر ۶۱۶ نماد منفی بود. ۸۶ صف خرید مقابل ۲۹۱ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۵۷۵ میلیارد تومان رسید.
معامله گران امروز ۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون سهام را به ارزش ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان دست به دست کردند.
ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۲۲ میلیارد دلار بود.

 

دیگر خبرها

  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند