Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@07:59:05 GMT

مصدوم شدن یک آتش نشان در حوادث چهارشنبه سوری اهواز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۰۹۹

مصدوم شدن یک آتش نشان در حوادث چهارشنبه سوری اهواز

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۵۶ مورد عملیات امداد و نجات در چهارشنبه سوری امسال توسط نیروهای این سازمان انجام گرفت و یک آتش نشان نیز مصدوم شد.

به گزارش جماران، ابراهیم قنبری چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:تا ساعت ۱۲ شب گذشته یکهزار و ۱۱۵ تماس با این سازمان انجام شد و بیشترین عملیات ها در مناطق کوی ملت، کیانشهر، پردیس، باهنر، اکباتان اهواز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۲۰۰ نیروی آتش نشان در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی اهواز برای پوشش حوادث چهارشنبه سوری در حالت آماده باش بودند و بیشترین عملیات ها مربوط به حوادث استفاده از مواد محترقه، آتش زدن سطل زباله و لاستیک بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ضمن تشکر از مردم اهواز ادامه داد: خوشبختانه در چهارشنبه آخر امسال تعداد حوادث کمتر از پارسال بود و مردم اهواز امسال همکاری بسیار بهتری نسبت به سال گذشته با آتش نشانی داشتند.

طبق اعلام مرکز اورژانس خوزستان در مجموع ۱۲ ماموریت اورژانس در شهرستان های اهواز،لالی، دزفول، ماهشهر، هندیجان و رامهرمز در چهارشنبه سوری انجام شد و تمام مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 مصدوم شدن آتش نشان مصدوم چهارشنبه سوری چهارشنبه سوری اهواز سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 چهارشنبه سوری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت ۵۴ نفر در حوادث ویژه ترافیکی در هفته پایانی فروردین ماه ۱۴۰۳ گفت: در این بازه زمانی ۱۱ نفر بر اثر غرق‌شدگی فوت کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

جعفر میعادفر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حوادث ویژه هفته گذشته (25 تا 31 فروردین ماه) اظهار کرد: طی هفته‌ای که گذشت 509 مورد حادثه ویژه در سامانه ثبت حوادث مراکز هدایت عملیات و بحران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ثبت رسیده که نسبت به هفته ماقبل آن، از جهت تعداد حوادث شاهد کاهش 21 درصدی هستیم.

وی افزود: 164 مورد از این حوادث، حادثه ویژه ترافیکی و 345 مورد حادثه ویژه غیرترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: طی این مدت 1394 نفر مصدوم و بیمار توسط تیم‌های بهداشتی و درمانی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند و 178 نفر به دلیل شدت جراحات و بیماری‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

فوت 168 نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ 1594 مصدوم در تصادفات

میعادفر با بیان اینکه طی هفته گذشته 947 نفر در حوادث ویژه ترافیکی مصدوم شده‌اند، گفت: 837 نفر از مصدومان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اعزام، 110 نفر در محل حادثه درمان و متاسفانه 54 نفر فوت شدند. بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت شده در استان‌های کرمان، خراسان رضوی و آذربایجان غربی بوده است.

وی با بیان اینکه 4 درصد از سوانح ترافیکی ثبت شده نیز مربوط به حمل و نقل عمومی بوده است، گفت: 7 مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل و نقل عمومی در هفته گذشته به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت 86 نفر و فوت 5 نفر شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به مصدوم شدن 447 نفر در حوادث ویژه غیرترافیکی تصریح کرد: در هفته گذشته 26 مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط به آتش سوزی و انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت 59 نفر و فوت 8 نفر شده است.

میعادفر غرق شدگی را نیز جزو حوادث ویژه غیرترافیکی ثبت شده در هفته گذشته عنوان و بیان کرد: طی این بازه زمانی، 11 نفر بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند. همچنین در حوادث جوی هفته گذشته 17 نفر مصدوم شده و 13 نفر فوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • آخرین آمار مصدومان و فوتی‌های حوادث غرق‌شدگی ۱۴۰۳
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی در فروردین ماه
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت
  • «درخت بی‌سایه» آماده نمایش شد/ پایان فیلمبرداری «چهارشنبه سوری»