Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:39:44 GMT

سرویس دهی ۵۰۰ اتوبوس در مسیر حرم مطهر رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۱۱۴

سرویس دهی ۵۰۰ اتوبوس در مسیر حرم مطهر رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همزمان با لحظه تحویل سال نو، ۵۰۰ اتوبوس از حرم مطهر رضوی به شهروندان و زائران سرویس دهی خواهند کرد؛ ضمن اینکه سرویس دهی معمول خطوط از ابتدای وقت صبح در تمامی خطوط سازمان دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پایانه شماره یک در خیابان شیرازی حرم مطهر با ۵۵ اتوبوس سرویس‌دهی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

تدابیر ویژه بهداشتی برای برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ در حرم مطهر رضوی

 

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: پایانه اتوبوس شماره ۲ در خیابان توحید با ۶۸ اتوبوس، پایانه شماره ۳ چهارراه دانش با ۸۰ دستگاه، پایانه شماره ۴ چهارراه خسروی با ۶۰ دستگاه، پایانه شماره ۵ پایانه شهید گمنام با تعداد ۱۱۰ دستگاه، پایانه شماره ۶ پایانه میدان عدالت با تعداد ۲۵ دستگاه، پایانه شماره ۷ پایانه‌های شهدا و شهید هاشمی نژاد با ۵۰ دستگاه و پایانه شماره ۸ و ۹ خیابان شارستان رضوان با ۵۲ مینی‎بوس خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم (ع) را انجام خواهند داد.

حسینقلی زاده مقدم بیان کرد: با رفع محدودیت‌های ترافیکی برای حمل و نقل عمومی و در صورت تامین ایمنی‌های لازم و اعلام پلیس راهور، سرویس دهی به نزدیکترین نقطه به حرم مطهر انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی مشهد تحویل سال نو حرم مطهر رضوی محدودیت های ترافیکی شهرداری مشهد پایانه شماره سرویس دهی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از نظارت و بازرسی مستمر استانداری فارس بر بخش های مختلف ستاد خدمات سفر خبر داد و گفت: پایانه‌های مسافربری به صورت محسوس و نامحسوس دائما مورد پایش بازرسان قرار گرفته و می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمد فرخ‌زاده با بیان اینکه طبق بازرسی سرپرست اداره کل گردشگری استانداری از ترمینال کاراندیش و آمارهای ارائه شده تردد با اتوبوس به استان ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد، اظهار کرد: از روز بیست‌وچهارم اسفند تا ششم فروردین تعداد دو میلیون و ۲۵۵ هزار و ۱۵ مسافر توسط ۱۴۶ شرکت فعال در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای با ۲۴ نمایندگی فعال در ترمینال جابه‌جا شده است.

وی افزود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس، ۱۹۴۸ دستگاه مینی‌بوس و ۱۳۸۲ دستگاه سواری کار حمل‌ونقل مسافران ایام نوروز را بر عهده دارند.

فرخ‌زاده تاکید کرد: بیشترین سفرها به تهران، مشهد، یزد، اصفهان صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: طبق اعلام بازرسان وضعیت عمومی پایانه شهید کاراندیش مناسب است، اما در زمینه محل استراحت مسافران و تبلیغات و راهنمایی آنها و زائران نیاز به تقویت دارد.

به گزارش ایمنا، رعایت چهارچوب‌های ماه مبارک رمضان و توجه به احکام سفر نیز از جمله موارد مورد انتظار در پایانه‌ها توسط مسافران محترم و مسئولان و غرفه‌داران در طول روز است.

کد خبر 739673

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس ها در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی آذربایجان غربی در نوروز ۱۴۰۳
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • ۱۴۷هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند