Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:39:08 GMT

چهارشنبه سوری سه نفر را راهی بیمارستان دزفول کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۳۱۹

چهارشنبه سوری سه نفر را راهی بیمارستان دزفول کرد

علی بختیاری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مصدومان ۱۶، ۱۷ و ۱۸ ساله هستند که در بیمارستان بزرگ دزفول بستری و تحت درمان هستند. 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول نیز گفت: دیروز ۲ مورد آتش سوزی ناشی از چهارشنبه سوری و یک مورد آتش سوزی خودرو در دزفول ثبت شد که نیروهای آتش نشانی از ایستگاه مرکزی و شماره ۲ برای مهار آتش اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالحسین معظم‌فر با بیان اینکه هیچ کدام از این حوادث در محل مصدوم نداشتند، افزود: از هفته گذشته تلاش شد با اطلاع رسانی، هشدارها و فرهنگ سازی آمار حوادث چهارشنبه آخر سال را کاهش دهیم که با توجه به این اقدامات و بارش باران شاهد حوادث ناگوار کمتری بودیم. 

برچسب‌ها آتش نشانی سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری دزفول خوزستان پروندهٔ خبری چهارشنبه‌سوری ؛ زیر سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری آتش نشانی سازمان اورژانس کشور چهارشنبه سوری دزفول خوزستان اخبار کنکور چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک

دریافت 8 MB

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی تیم آتش‌نشانی مدیریت شهری پایتخت در سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: امروز چهارمین روز از فعالیت گروه امدادی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در شهرستان کنارک در سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟

او ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده چند روز قبل تیم آتش نشانی در این روستا مستقر و در داخل شهر چندین محل آبگیری شد.

ملکی با اشاره به وضعیت روستای کنارک در سیل اخیر، بیان کرد: یک بیمارستان در این روستا کاملا زیر آب بود که تیم امدادی توانست این بیمارستان را آبگیری کند و درحال حاضر فعالیت آن به روند اولیه برگشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: گروه‌های امدادی در چندین محله این روستا فعالیت کردند و حدود ۳۰ باب منزل مسکونی با هماهنگی مسئولان محلی آبکشی شده است.

او خاطرنشان کرد: از امروز گروه امدادی ما در روستای پزم مشغول هستند و با دو دستگاه پمب فوکس نیمه سنگین به وسیله دو رشته لوله آبگیری انجام می شود.

کد خبر 846355 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند