Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:13:47 GMT

لزوم توجه به زیباسازی گلستان شهدای اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۳۴۰

لزوم توجه به زیباسازی گلستان شهدای اصفهان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری از سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان با بیان اینکه مجموعه تخت فولاد و گلستان شهدای اصفهان مجموعه کامل زیارتگاهی هستند، اظهار داشت: از این رو ضروری است نسبت به زیباسازی بیشتر این دو مکان برنامه‌ریزی بهتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کیفیت بالای ساخت و ساز سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان تصریح کرد: استفاده از هنرهای اصفهان در این پروژه قابل تقدیر است.

هزینه ۱۳۰ میلیارد تومانی برای آزادسازی سالن اجتماعات گلستان شهدا

امام جمعه اصفهان با اشاره به اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومانی برای آزادسازی پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان گفت: شهرداری در این زمینه هزینه زیادی را داشته تا بتواند رضایت شهروندان را در این زمینه جلب کند.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار بود سالن گلستان شهدا با همکاری شهرداری، استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ساخته شود ولی به دلیل نبود بودجه لازم در اختیار استانداری و بنیاد شهید، تنها شهرداری اصفهان وارد عمل شد، ادامه داد: هنوز این پروژه جای کار دارد و باید مسئولان با همکاری یکدیگر این پروژه را تا بهره برداری نهایی مورد توجه قرار دهند.

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گلستان شهدای اصفهان

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: برای تجهیز گلستان شهدای اصفهان به سیستم صوت، فرش و … باید حساب عمومی توسط بنیاد شهید راه‌اندازی شود تا عموم مردم بتوانند دراین پروژه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در گلستان شهدای اصفهان امری ضروری است، ادامه داد: باید توجه داشت که سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان متعلق به شهدا است و باید همه اقدامات در شأن مقام این عزیزان باشد.

کد خبر 5171915

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان گلستان شهداي اصفهان ویروس کرونا حوادث چهارشنبه سوری انتخابات 1400 کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل انتخابات شوراي شهر بارش برف شیراز سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: کاخ رسانه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • لزوم ایجاد اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است