Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@14:52:59 GMT

فیلم/اهدای جهیزیه توسط سپاه به نوعروسان کرمانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۴۵۶۲۳

فیلم/اهدای جهیزیه توسط سپاه به نوعروسان کرمانی

به مناسبت اعیاد شعبان آیین اهدای ۱۳۰ جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان کرمان با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" به مناسبت اعیاد شعبان  آیین اهدای ۱۳۰ جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان کرمان با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. کرمان دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های مرکز نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در این همایش دو روزه که در راستای سالگشت تخریب قبرستان بقیع برگزار شد، اندیش ورزان، محققان و اساتید حوزه و دانشگاه از سراسر جهان اسلام حضور داشتند.

این همایش در روز نخست برگزاری خود (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه)، در دو نوبت صبح و عصر کارگروه‌های علمی- تخصصی گوناگونی را با عناوین «مطالعات سیاسی و اجتماعی بقیع»، «مطالعات معاصر بقیع»، «مطالعات دینی»، «مطالعات بین‌المللی»، «شخصیت شناسی مدفونان بقیع» و «مطالعات تاریخی تمدنی بقیع» برگزار کرد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار سمنان
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش