Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کمیته امداد از تحویل ۴۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان‌های تهران، کرمان و خراسان جنوبی با حضور رئیس مجلس خبر داد. - اخبار استانها -

مرتضی بختیاری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در  پیشوا ، با اشاره به واگذاری 352 واحد مسکونی در پیشوا اظهار داشت: در مورخ دهم آذرماه سال جاری در شهرستان پیشوا 352 واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر از وزارت مسکن و راه و شهرسازی تحویل گرفتیم و برآورد شد که تا پایان سال به مددجویان واگذار شود که امروز با حضور رئیس  ‌مجلس شورای اسلامی به‌صورت رسمی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز هم‌زمان به‌صورت ویدئو کنفرانس در 2 استان کرمان و خراسان جنوبی نیز واگذاری مسکن را خواهیم داشت.

رئیس کمیته امداد در ادامه گفت: در خراسان جنوبی 5 هزار واحد داشتیم که 2500 واحد امروز واگذار می‌شود و 500 واحد اوایل امسال واگذار می‌شود و 2 هزار واحد نیز سال آینده واگذار می‌شود.

بختیاری تأکید کرد: در استان کرمان نیز امروز 1540 واحد واگذار می‌شود و پیش‌ازاین نیز 1200 واحد در اوایل سال و در شهریورماه نیز 1400 واحد آماده و تحویل شد.

سفر قالیباف به پیشوا / 352 واحد مسکونی تحویل مددجویان می‌شودواکسیناسیون مددجویان در مراکز نگهداری در چند روز آیندهنمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد استان کرمان به روایت تصویر

وی تصریح کرد: در مجموع امروز با حضور ریاست مجلس 4400 واحد مسکونی به‌صورت رسمی تحویل مددجویان شد.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: متقاضیان پیش‌ازاین شناسایی شدند و زیرپوشش کمیته امداد هستند که برای آن‌ها پرونده تشکیل‌شده که بعد از معرفی به بانک واحدها تحویل داده شد.

وی با اشاره به ارزش واحدهای اهدا شده تصریح کرد: 352 واحد از راه و شهرسازی تحویل گرفتیم که بالغ‌بر 68 میلیارد تومان هزینه شده و آماده بهره‌برداری است که بدهی بانکی آن نیز توسط وزارت راه و شهرسازی انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امداد در پایان خاطرنشان کرد: در خراسان جنوبی و کرمان هر واحد مسکونی 50 میلیون تومان وام با بازپرداخت 14 ساله دارد که 30 میلیون تومان آن را دولت کمک کرده و بقیه هم از کمک‌های کمیته امداد و مردم بوده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد واگذار می شود خراسان جنوبی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل